بزرگ کردن سینه با طب سوزنی: مزایا و هزینه

4.7/5 - (62 امتیاز)

زیبایی و خوش‌فرم بودن بدن در خانم‌ها تا حد قابل توجهی به اندازه و سایز سینه‌ها بستگی دارد. به همین دلیل است که از زمان‌های گذشته تا به امروز افراد زیادی درگیر این موضوع بوده‌اند و از روش‌های متنوع برای تغییر حالت سینه‌هایشان استفاده کرده‌اند. بعضی از این روش‌ها کم عارضه تر هستند و متقاضیان می‌توانند با کمک آن‌ها در زمان کمتری فرم بدنشان را تغییر دهند. این گزینه‌ها به عنوان بهترین روش برای اصلاح فرم سینه در خانم‌های جوان و بزرگ‌سال شناخته می‌شوند. با توجه به اینکه طب سنتی یکی از کم عارضه ترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای اصلاح فرم سینه‌ها و سایر اعضای بدن محسوب می‌شود، در این مطلب سوزنیران درباره نحوه بزرگ کردن و فرم دادن سینه‌ها با کمک طب سوزنی نکاتی که باید بدانید را ارائه کرده‌ایم.

طب سوزنی برای بزرگ شدن سینه

در سال‌های اخیر توجه بسیاری از پزشکان روز دنیا به روش‌های سنتی و با اصالت هم‌چون طب سوزنی جلب شده است. طب سوزنی روشی است که قدمتی بیش از ۲۰۰۰ سال دارد و در حال حاضر درمان بیماری‌های مختلف با روش طب سوزنی را شاهد هستیم. البته این روش، تنها یک روش درمانی نیست و بزرگ کردن سینه ها با طب سوزنی از مهم‌ترین کارکردهای این متد درمانی است.

جالب است بدانید طب سوزنی می‌تواند به جای روش‌های تهاجمی زیبایی مثل عمل‌های لاغری نیز کاربرد داشته باشد. بنابراین اگر دوست دارید پهلو و شکم خود را لاغر کنید این نوشته را از دست ندهید: طب سوزنی برای لاغری

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی سرچشمه گرفته از طب شرقی است که منشاء هر بیماری یا عارضه را عدم تعادل جریان انرژی (چی) در بدن می‌داند. در این روش درمانی با استفاده از سوزن‌های نازک در نقاط طب سوزنی، می‌توان جریان انرژی بدن را متعادل و انواع بیماری‌ها را درمان کرد.

از نظر طب شرقی عدم کارکرد صحیح کلیه، طحال و کبد دلیل اصلی نرمال نبودن سایز پستان‌ها است. بنابراین عدم وجود تعادل در جریان انرژی این ۳ ارگان بدن باعث بزرگ شدن بیش از اندازه سینه‌ها خواهد شد. با انجام طب سوزنی، عملکرد این ارگان‌ها تصحیح شده و در نهایت شما به نتیجه دلخواه در خصوص سایز سینه خود خواهید رسید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طب سوزنی و پیشینه آن، می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید: طب سوزنی چیست؟

چه کسانی می‌توانند جهت طب سوزنی برای بزرگ کردن سینه اقدام کنند؟

کلیه کسانی که بین سن 16 سال تا 60 سال قرار دارند و از سایز سینه‌های خودشان ناراضی هستند می‌توانند از این روش برای اصلاح فرم سینه‌های خودشان استفاده کنند. از جمله کسانی که متقاضی استفاده از طب سوزنی برای بزرگ کردن سینه‌هایشان هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خانم‌هایی که دارای سینه‌های کوچک هستند.
  • افرادی که سینه‌های نامتقارن دارند.
  • خانم‌هایی که دچار افتادگی سینه هستند.
  • کسانی که نوک سینه‌هایشان دچار انحراف است.

طب سوزنی چیست؟

مراحل بزرگ کردن سینه با طب سوزنی

برای تغییر فرم بدن با کمک جراحی یا بزرگ یا کوچک کردن سینه با طب سوزنی مراحل مشخصی وجود دارد. در ادامه این مراحل را برای شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

  • استفاده از سوزن برای افزایش جریان خون در سینه‌ها با استفاده از طب سنتی
  • تاثیر طب سوزنی روی بافت سینه‌ها
  • افزایش انعطاف‌پذیری سینه‌ها و تغییر فرم آن‌ها
  • تاثیر طب سوزنی روی تولید هورمون و به تعادل رسیدن آن‌ها جهت افزایش حجم سینه و بزرگ شدن سینه‌ها

چه عواملی در تغییر سایز سینه اثرگذار است؟

عوامل متعددی در تغییر سایز سینه خانم‌ها موثر است. برخی از این عوامل به شرایط دوران بلوغ  و عوامل ژنتیکی بستگی دارند و در برخی از شرایط در طول دوران زندگی فرد، امکان دارد که عواملی مانند بارداری، بیماری و… موجب تغییر اندازه سینه خانم‌ها شوند. به طور کلی، از جمله مواردی که معمولاً سایز سینه بانوان را تحت تاثیر قرار دهند عبارت‌اند از:

  • دوران یائسگی منجر به کوچک شدن سینه‌ها می‌شود.
  • مصرف سیگار در بانوان ممکن است منجر به افتادگی سینه شود.
  • در دوران پریودی به طور موقت سینه خانم‌ها حجیم‌تر می‌شود که این امر به دلیل پر شدن سینه‌ها از شیر خواهد بود.
  • دوران تخمک‌گذاری می‌تواند به طور موقت موجب تغییر سایز سینه خانم‌ها شده و آن‌ها را بزرگ کند.
  • مصرف قرص‌های ضدبارداری می‌تواند  به طور موقتی منجر به بزرگ شدن سایز سینه‌ها شود.
  • ورزش کردن از  جمله عواملی است که با استفاده از آن می‌توان سینه‌ها را بزرگ یا کوچک کرد.
  • در زمان برقراری رابطه جنسی سایز سینه به طور موقت بیشتر خواهد شد.
  • افرادی که دچار کاهش یا افزایش وزن می‌شوند شاهد تغییراتی در سایز سینه‌هایشان خواهد بود.

مزایای افزایش سایز سینه با طب سوزنی

این روش در مقایسه با عمل‌های جراحی، قیمت مناسبی دارد و یک روش غیر تهاجمی است در نتیجه هیچ‌گونه عوارضی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با عوارض این روش درمانی، می‌توانید مقاله عوارض طب سوزنی را مطالعه کنید.

به طور خلاصه مزایای طب سوزنی برای بزرگ کردن سینه‌ها عبارت‌اند از:

  • لیفت سینه‌ها و کمک به خوش‌فرم شدن و سفت شدن آن‌ها
  • افزایش شکاف بین سینه و زیبایی آن‌
  • متعادل کردن هورمون‌های زنانه به خصوص بعد از بارداری و شیردهی
  • درمان مشکلات سینه از جمله نامتقارن و شل بودن

مزایای بزرگ کردن سینه با طب سوزنی

عوارض و خطرات بزرگ کردن سینه با طب سوزنی

اگر چه بهترین روش‌های بزرگ کردن سینه بدون جراحی استفاده از طب سوزنی است، اما  طب سوزنی برای لاغری یا چاقی با عوارضی همراه خواهد بود. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خونریزی یا کبودی یا درد در محل سوراخ شده
  • عفونت در محل‌های سوراخ شده
  • درماتیت تماسی  و آسیب عصبی
  • انتقال بیماری‌های منتقله از طریق خون مانند هپاتیت، ایدز و…
  • سوراخ شدن اندام‌ها و شکست سوزن و آسیب به اندام‌های داخلی
  • باقی ماندن جای سوراخ روی سینه فرد

نحوه اثرگذاری طب سوزنی در افزایش سایز سینه

برای تغییر حالت سینه‌ها یا لیفت سینه ها با استفاده از طب سوزنی نیاز به حدود 15 تا 20 جلسه درمانی خواهید داشت. در طول این بازه زمانی، عوامل مختلفی مانند شرایط بدنی متقاضی، سن و شرایط محیطی فرد و توجه به دستورالعمل‌های ارائه شده می‌تواند در تغییر حالت سینه‌ها و بزرگ شدن آن‌ها مؤثر باشد.

در صورتی که متقاضی شرایط مساعدی برای استفاده از این روش داشته باشد و به توصیه‌های دوران نقاهت بعد از طب سوزنی توجه کند، فرد می‌تواند شاهد تغییرات سایز سینه‌هایش تا حدود 30 درصد باشد.

روش های بزرگ كردن سینه بدون جراحی
روش های بزرگ كردن سینه بدون جراحی

آیا طب سوزنی برای بزرگ کردن سینه درد دارد؟

استفاده از طب سوزنی برای تغییر فرم و اندازه سینه‌ها شاید در نگاه اول عملی دردناک به نظر برسد، اما باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که اندازه سوزن‌هایی که در این روش استفاده می‌شود بسیار کوچک بوده و سوزن‌های طب سوزنی بسیار ظریف هستند.

همچنین، در بعضی مواقع پزشک متخصص از بی‌حسی نیز برای ورود سوزن‌ها بدون درد به نواحی مختلف بدن مانند سینه‌ها استفاده می‌کند؛ بنابراین در صورتی که در مراکز معتبر این روش درمانی را انجام دهید، دردی در ناحیه سینه‌هایتان حس نخواهید کرد.

میزان اثرگذاری و ماندگاری طب سوزنی در بزرگ کردن سینه چقدر است؟

میزان ماندگاری نتایج طب سوزنی از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای بعضی از افراد نتایج این روش تا همیشه ماندگار است و برخی دیگر از خانم‌ها باید برای تمدید فرم دهی سینه‌هایشان جلسات طب سوزنی را به طور دوره‌ای در نظر داشته باشند.

سخن پایانی

طب سوزنی یکی از بهترین روش‌های درمانی برای درمان بیماری‌ها و فرم دهی به اندام‌های خاصی از بدن مانند سینه‌ها محسوب می‌شود. با کمک این روش می‌توانید ساختار سینه‌هایتان را اصلاح کرده و آن‌ها را حجیم‌تر و بزرگ‌تر کنید. البته باید نکات دوران نقاهت و بعد از انجام طب سوزنی را به درستی رعایت کنید و شرایط بدنی مناسبی نیز داشته باشید. به طور کلی، اغلب خانم‌ها می‌توانند با این روش تا حدی سینه‌هایشان را خوش فرم تر کنند و زیبایی اندامشان را بهبود دهند.

سوالات متداول:

  • بزرگ کردن سینه با طب سوزنی برای چه کسانی بهتر است؟

از آن‌جایی که طب سوزنی روشی بدون خونریزی و عوارض جانبی است، تمام زنانی که می‌خواهند سینه‌هایی بزرگ داشته باشند می‌توانند از این روش استفاده کنند.

  • بزرگ کردن سینه با طب سنتی چقدر طول میکشد؟

برای بزرگ کردن سینه با طب سنتی روش‌های گوناگونی مثل بادکش درمانی، طب سوزنی و امبدینگ و خوردن گیاهان دارویی وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها برای نتیجه دهی، مدت زمان مخصوص به خود را دارند.

10 دیدگاه

  1. من اصفهان هستم ایا مرکزی برای بزرگ کردن سینه در اصفهان میشناسید که بهم معرفی کنید؟

    1. درود. خیر متاسفانه مرکز خاصی رو برای بزرگ کردن سینه در اصفهان نمیشناسیم.

    1. درود. خیر با انجام کاشت نخ برای فرم دهی و افزایش سایز سینه، جای هیچ چیزی روی بدن شما نخواهد ماند.

  2. سلان ایا این روش بزرگ کردن سینه با طب سوزنی و امبدینگ تضمینی هست؟؟
    برگشت نداره؟ من اگه برای افزایش سایز سینم با کاشت نخ اقدام کردم امکان جواب نگرفتنم چقدره؟

    1. درود. افزایش سایز سینه با طب سوزنی یا امبدینگ رو وقتی انجام بدین بعد از یک دوره تغییر 1-3 سایزی رو شاهد خواهید بود. البته قبل از انجام و شروع دوره، باید معاینه شید توسط پزشک که بهترین روش رو برای شما انتخاب کنن و نتیجه مطلوب بگیرید.

      1. سلام و خسته نباشید، میخاستم ببینم هزینه بزرگ کردن با این دو روش حدودا چقدر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا