تعرفه طب سوزنی ۱۴۰۲ | قیمت و هزینه طب سوزنی انواع بیماریها

4/5 - (11 امتیاز)

هزینه طب سوزنی در سال‌های مختلف تغییر می‌کند و این موضوع برای تعرفه طب سوزنی ۱۴۰۲ و سال‌های بعد از آن هم وجود دارد.  در واقع، هر فردی با توجه به شرایط بدنی که دارد، باید مبلغ متفاوتی را برای استفاده این روش درمانی بپردازد. با توجه به اینکه آیا طب سوزنی توسط متخصص و در مراکز معتبر انجام می‌شود یا خیر و تعداد جلساتی که فرد برای دریافت این خدمات در نظر دارد، نیز هزینه طب سوزنی ممکن است بیشتر یا کمتر شود. با مراجعه به مراکز معتبر می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب از بروز عوارض طب سوزنی پیشگیری کرده و این خدمات را با کیفیت بالا دریافت کنید. در این مطلب سوزنیران هزینه‌هایی که برای طب سوزنی باید بپردازید و نکاتی که باید در این باره بدانید را ارائه کرده‌ایم.

نحوه تخمین هزینه طب سوزنی

شاید بتوان گفت طب سوزنی به نوعی با بقیه روش‌های درمانی کمی متفاوت است. این روش درمانی جزو روش‌های درمانی جدید در کشور محسوب می‌شود و حتی تا چند سال پیش برای آن حق بیمه تعریف نشده بود. وسایل طب سوزنی و سوزن‌های آن عموماً وارداتی هستند و از خارج کشور تأمین می‌شوند. به این ترتیب بالا رفتن قیمت ارز و دلار تأثیر مستقیمی روی هزینه‌های طب سوزنی می‌گذارد.

از طرف دیگر طب سوزنی جزو روش‌های درمانی عملی به حساب می‌آید. به این ترتیب درمان بیمار به صورت کاملاً عملی و کار مداوم صورت می‌گیرد و باعث می‌شود هزینه‌ها نسبت به ویزیت معمولی کمی بالاتر بروند.

هزینه تقریبی طب سوزنی چقدر است؟

احتمالاً در جریان هستید که طب سوزنی شامل جلسات متعددی است. معمولاً برای هر بیماری بین 10 تا 15 جلسه درمانی نیاز است. هرچند گاهی حتی یک جلسه درمانی کافی بوده و بیماران زیادی پس از یک جلسه احساس رضایت کامل داشته‌اند؛ اما به طور معمول به حدود 10 جلسه درمانی نیاز است که بر اساس کارهای انجام شده در هر جلسه قیمت و هزینه طب سوزنی حدود ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود. 

امروزه برخی شرکت‌های بیمه نیز طب سوزنی را در پوشش‌های بیمه‌ای قرار داده‌اند که بیماران می‌توانند از مزایای آن استفاده نمایند. 

عوامل مؤثر بر هزینه طب سوزنی

پیش‌تر گفتیم که برای هر جلسه درمانی حدود ۲۰۰ هزار تومان هزینه طب سوزنی برآورد می‌شود. اشاره کردیم که عوامل متعددی بر حدود این قیمت تاثیرگذار است. تعداد جلسات برای هر بیماری متفاوت است. عواملی که بر قیمت طب سوزنی موثر است شامل موارد زیر است:

  • زمان هر جلسه درمانی
  • تعداد سوزن‌های استفاده شده
  • قیمت سوزن‌ها
  • روش درمان
  • نوع بیماری

هزینه طب سوزنی برای نواحی مختلف بدن

قیمت طب سوزنی برای نواحی مختلف بدن را در ادامه به طور کلی مورد بررسی قرار داده‌ایم.

قیمت طب سوزنی برای چاقی صورت

داشتن صورتی گرد و توپر یکی از فاکتورهای جذابیت بانوان محسوب می‌شود. خوشبختانه امروزه چاقی صورت با طب سوزنی و امبدینگ امکان پذیر است. قیمت طب سوزنی برای چاقی صورت بستگی به عوامل زیادی از جمله میزان چاقی مد نظر مراجعه کننده و تعداد جلسات طب سوزنی تخمین زده شده توسط پزشک متخصص طب سوزنی در راستای رسیدن به آن دارد.

معمولاً این تعداد جلسات بین 10 تا 15 جلسه تخمین زده می‌شوند. برای اطلاع از قیمت نهایی هر جلسه طب سوزنی برای چاقی صورت، می‌توانید با شماره‌های مطب دکتر محقق در تماس بوده و وقت مشاوره حضوری دریافت کنید.

قیمت کاهش وزن و لاغری با طب سوزنی

یکی از مواردی که به شدت این روز‌ها در بحث طب سوزنی و امبدینگ مورد توجه و استقبال واقع شده است کاهش وزن و لاغری با طب سوزنی است. طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است که طب سوزنی از بسیاری از روش‌های درمانی سنتی در کاهش وزن موثرتر واقع می‌شود. امروزه بسیاری از افراد برای لاغری از طب سوزنی و امبدینگ استفاده می‌کنند.

قبلاً در مقاله لاغری با طب سوزنی درباره این موضوع به طور کامل صحبت کردیم که در صورت نیاز می‌توانید مطالعه کنید. برای اطلاع از قیمت و هزینه طب سوزنی برای لاغری می‌توانید به سایت سوزنیران یا مطب دکتر سید جعفر محقق مراجعه کنید و از قیمت‌های طب سوزنی برای لاغری مطلع شوید.

هزینه کاهش وزن با طب سوزنی در سوزنیران بسیار پایین است.

هزینه درمان کمر درد با طب سوزنی

درد کمر و گردن ممکن است به دلایل زیادی اتفاق بیفتد. در مقاله درمان درد کمر و گردن با طب سوزنی درباره این موضوع به طور کامل توضیح دادیم. هزینه طب سوزنی در درمان گردن درد و کمر درد نیز همان‌طور که گفتیم به عوامل زیادی مانند تعداد و زمان جلسات بستگی دارد.

هزینه‌های درمان سردرد و میگرن با طب سوزنی

طب سوزنی با وارد کردن سوزن در نقاط خاصی از بدن و تحریک اعصاب باعث آرامش و ایجاد انرژی مثبت در بدن شما خواهند شد. این روش درمانی در درمان سردرد و میگرن بسیار موثر واقع می‌شود. در صورتی که در این باره به اطلاعات بیش‌تری نیاز دارید مقاله درمان میگرن و سردرد با طب سوزنی را مطالعه کنید.

درمان انواع بیماری‌ها با طب سوزنی در مرکز سوزنیران انجام می‌شود

هزینه طب سوزنی برای درمان ناباروری

هزینه طب سوزنی برای درمان ناباروری به عوامل مختلفی مانند منطقه محل انجام درمان، دستمزد متخصص، نوع مشکل فرد و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد. به طور کلی این مبلغ در شهرهای بزرگ بیشتر از شهرهای کوچک‌تر است؛ و متخصصان طب سوزنی با تجربه هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. همچنین، هزینه طب سوزنی برای مشکلات پیچیده‌تر مانند ناباروری ثانویه از ناباروری اولیه بیشتر است.

هرچه تعداد جلسات استفاده از این روش برای درمان ناباروری بیشتر باشد، هزینه کل طب سوزنی بیشتر خواهد بود. به طور کلی، هزینه هر جلسه طب سوزنی برای درمان ناباروری در حال حاضر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

هزینه طب سوزنی برای درمان سیاتیک

هزینه طب سوزنی برای درمان سیاتیک نیز تابع موقعیت جغرافیای محل درمان، امکانات ارائه شده توسط کلینیک، دستمزد پزشک متخصص و شدت دردی که فرد دارد خواهد بود.

هزینه طب سوزنی برای ترک سیگار

هزینه طب سوزنی برای ترک سیگار با توجه به تعداد جلسات متغیر  است و این مبلغ در حال حاضر بین 150 تا 200 هزار تومان برای هر جلسه خواهد بود.

هزینه طب سوزنی برای درمان‌های زیبایی

هزینه طب سوزنی برای درمان‌های زیبایی نیز با توجه به دستمزد بهترین پزشک طب سوزنی در تهران، تعداد جلسات، ساده یا پیچیده بودن درمان، منطقه انجام درمان و… متغیر است. این مبلغ در حال حاضر برای هر جلسه حدود 150 تا 300 هزار تومان برآورد می‌شود.

سخن پایانی

 برای اینکه درباره طب سوزنی چیست اطلاعات به دست بیاورید می‌توانید از سوزنیران کمک بگیرید. در این مجموعه افراد متخصصی حضور دارند که آموزش طب سوزنی را سپری کرده‌اند و با توجه به تخصص و تجربه بالایی که در این زمینه دارند، طب سوزنی را با قیمت مناسب برای بخش‌های مختلف بدن انجام می‌دهند. تخصص تیم سوزنیران در نتیجه نهایی استفاده از این روش تأثیر گذار است و می‌توانید پس از چند جلسه دریافت این خدمات شاهد تغییر در نواحی مختلف بدنتان باشید.

سؤالات متداول

  • هزینه طب سوزنی برای لاغری شکم چقدر است؟

کاهش وزن و لاغری با طب سوزنی در ایران قیمت زیادی ندارد. البته میزان هزینه طب سوزنی برای درمان چاقی به عوامل مختلفی مانند تعداد جلسات درمانی و یا تعداد سوزن‌ها بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت طب سوزنی برای کاهش وزن می‌توانید از مشاوره رایگان دکتر محقق موسس سوزنی ران بهره ببرید.

  • چه عواملی بر قیمت طب سوزنی تاثیر گذار است؟

از عواملی که روی هزینه طب سوزنی تاثیر می‌گذارند می‌توانیم به تعداد و زمان جلسات درمانی، میزان سوزن‌های استفاده شده، قیمت سوزن‌ها و نوع بیماری اشاره کنیم.

  • هزینه طب سوزنی برای دیسک کمر چقدر است؟

نمی‌توان به طور دقیق درباره قیمت و هزینه طب سوزنی برای درمان صحبت کرد. در واقع این به عوامل مختلفی بستگی دارد که پزشک باید درباره آن تصمیم‌گیری کند. شما می‌توانید قبل از درمان با طب سوزنی با مطب دکتر سید جعفر محقق تماس بگیرید و از هزینه‌های درمانی مطلع شوید.

4 دیدگاه

  1. سلام هزینه طب سوزنی به نوع سوزن هم ربط داره؟ به من گفتن با سوزن طلا انجام میشه بعضی هاش خیلی گرونه!

    1. سلام و عرض ادب. خیر نوع سوزن ها تاثیری ندارد در هزینه کلی. بیشتر نوع درمان هست که تعیین کننده قیمت میشه. بعنوان مثال ممکن است طی درمان یک بیماری به ۱۲ جلسه طب سوزنی نیاز باشد که در این ۱۲ جلسه طبق نیاز بیمار، از سوزن طلا و موکسا و.. استفاده شود که این موارد تاثیری در قیمت جلسه ها نخواهد داشت.

  2. سلام چطور میت.نم تعرفه طب سوزنی امسالتان را ببینم؟ برای سال بعد افزایش قیمت دارید؟

    1. سلام و عرض ادب. باتوجه به اینکه تمامی لوازم کار طب سوزنی وارداتی هست طبق نوسان دلار، قیمت های ما هم طبیعتا دستخوش تغییر میشه. اما خب برای اطلاع دقیق تر و بهتر از هزینه های طب سوزنی بهتره با شماره های مرکز در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا