دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم برای لیزر موهای زائد: معرفی دستگاه- مزایا و معایب

4.7/5 - (3 امتیاز)

حتماً شما هم راجع به لیزر موهای زائد شنیده‌اید، اما انتخاب از میان دستگاه‌های مختلف برایتان سخت است. علاوه بر این باید با نحوه کارکرد دستگاه‌ها آشنا باشید، پیشنهادی که برای شما داریم آشنایی با عملکرد دستگاه‌های معروف لیزر موهای زائد است. به‌طور مثال دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم یکی از مدل‌های معروف است و در این زمینه عملکرد خوبی دارد. 

این آشنایی به شما کمک می‌کند تا با اطمینان دوره لیزر را بگذرانید و نتیجه دلخواه خودتان را بگیرید. بله درست به همین سادگی، به دستگاه‌های مختلف می‌توان اعتماد کرد، بدون اینکه خبری از عوارض باشد. شاید هم نگران این باشید که پس از مدتی هیچ تغییری نبینید و وقت خود را تلف کنید. در ادامه به تمام این سوالات پاسخ می‌دهیم و شما را با عملکرد دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم در لیزر موهای زائد آشنا می‌سازیم.

تکنولوژی لیزر چگونه است؟

برای حذف موهای زائد بدن، راه‌های زیادی وجود دارد. حتماً با اپیلاسیون و وکس آشنایی دارید که یکی از روش‌های دردناک و سریع برای از بین بردن موهای زائد بدن هستند. اما، این روش‌ها برای همه افراد خوشایند نبوده و حتی می‌توانند حساسیت‌زا باشند. به همین خاطر تکنولوژی لیزر ساخته شده است. لیزر شاید برای برخی افراد مثل یک معجزه بوده و برای افرادی دیگر، اصلاً ثمر بخش نبوده است. اما سوال اینجاست، این شکاف چطور ایجاد شده است؟ 

این شرایط بخاطر سختی واردات کالا برای دستگاه‌های لیزر اتفاق افتاده است و با قیمت‌های کمتر به افراد وعده لیزر با کیفیت بالا را می‌دهند. این اتفاق زمانی می‌افتد که افراد درباره دستگاه‌های مناسب اطلاعات کافی ندارند و در آخر ناامید از زمان و پولی که صرف کرده‌اند دوره درمان را رها می‌کنند.

اما در همین میان افرادی دیگر به دنبال اطلاعات معتبر می‌روند و به قیمت‌های پایین‌تر دل نمی‌بندند و در آخر دوره درمان از نتیجه راضی هستند. 

این تفاوت قیمتی و ایجاد رقابت در لیزر سبب به‌وجود آمدن این باور شده که لیزر برای تمامی افراد نتیجه بخش نیست. این باور در مورد لیزر موهای زائد غلط است. حالا چه راهی بهتر است تا شما هم مثل بقیه از این روش عالی استفاده کنید؟ در ابتدا بهترین کار تحقیق در مورد دستگاه‌های لیزر است. هر دستگاه طول موج‌های مختلفی دارد که برای پوست‌های مختلف مناسب است. پیشنهاد ما دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم است. این دستگاه جدیدترین تکنولوژی را پشتیبانی می‌کند و برای هر نوع پوست راه حلی ویژه دارد.

از دست ندهید: امبدینگ شکم و پهو چیست و چگونه انجام میشود؟

معرفی دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم  برای حذف موهای زائد از سه طول موج معروف استفاده می‌کند. طول موج دیود، طول موج الکساندرایت و طول موج Nd:Yag همگی در این دستگاه وجود دارد. همچنین از سیستم خنک‌کننده و کولینگ پپشتیبانی می‌کند که یکی از جدید ترین ویژگی‌ها در دستگاه‌های لیزر است.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

کاربرد دستگاه لیزر

 دستگاه لیزر هر فولیکول مو را ضعیف می‌کند و در طول درمان به مرور مانع از رشد موهای زائد در نواحی مختلف بدن می‌شود. نحوه عملکرد دستگاه در بدن خانم‌ها و آقایان یکسان است. تنها وجه تفاوت دستگاه در نواحی مختلف بدن است. چرا که در هر قسمت از بدن موها فولیکول‌های قوی‌تر یا ضعیف‌تری دارند.

دوره لیزر موهای زائد معمولاً بین 4 الی 6 جلسه است و در برخی موارد با توجه به نواحی مختلف بدن کمتر یا بیشتر هم در نظر گرفته می‌شود. مسئله مهم ادامه دادن و اتمام دوره درمان است تا به دنبال آن فرد به نتیجه خوبی برسد.

به طور مثال برای صورت بهترین حالت 6 الی 12 جلسه درمان به فاصله 2 الی 4 هفته است. به این خاطر که موهای صورت ضخیم بوده و برای تکمیل دوره درمان این فاصله زمانی نیاز است.

کاربرد دستگاه لیزر

آیا لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم درد دارد؟

تجربه لیزر با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم بخاطر تکنولوژی جدیدی که دارد درد کمتری را در مقایسه با دستگاه‌های قدیمی به همراه می‌آورد. در کنار طول موج‌های مختلف این دستگاه طول موج دیود دیده می‌شود و بخاطر بزرگتر بودن اپیلیکاتور در این مدل جدید بازدهی بیشتری در حذف موهای زائد وجود دارد.

در طول موج الکسانداریت بیشترین بازدهی را برای حذف موهای زائد در پوست‌های روشن می‌بینیم. همینطور بخاطر نوع طراحی هندپیس سرعت لیزر موهای زائد بیشتر می‌شود. به علاوه سیستم خنک‌کننده تماسی تجربه خوشایندتری را از خود به جا می‌گذارد و فرد درد کمتری را تجربه می‌کند. در طول جلسه سیستم خنک‌کننده مانع سوختگی احتمالی پوست می‌شود. فراموش نکنید که لیزر با انواع مو روی پوست‌های روشن برای این دستگاه امکان پذیر است.

دستگاه لیزر موهای زائد

مزایا و معایب دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم مثل بقیه دستگاه‌های لیزر دارای مزایا و معایبی است. در ادامه لیستی از مزایا این دستگاه برای لیزر موهای زائد را می‌بینیم.

  • سیستم خنک‌کننده تماسی یاقوت سرد
  • عدم نیاز به تعمیر و نگهداری در طولانی مدت 
  • قابلیت تنظیم در حالات مختلف به صورت رولی یا شاتی برای افزایش سرعت لیزر
  • دارای لیزر با طول موج ۷۵۵ نانومتر الکساندرایت، ۸۱۰ نانومتر دایود و ۱۰۶۴ نانومتر Nd:YAG
  • لیزر موهای زائد روی انواع پوست‌ها از نوع ۱ تا ۶
  • تاچ اسکرین رنگی و ۱۲ اینچی برای راحتی اپراتور
  • امکان تنظیم برنامه درمانی بیمار پیش از شروع جلسه لیزر
  • مناسب موهای ضخیم تا نازک

اگر بخواهیم به معایب این دستگاه اشاره کنیم باید بگوییم:

  • دوره درمان با این دستگاه طولانی‌تر است.
  • قیمت جلسات با این دستگاه بالاتر است.

خب تا اینجای مقاله با مزایا و معایب دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم آشنا شدیم. بهتر است برای اطمینان بیشتر عوارض لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

 یعنی از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم استفاده نکنیم؟

 نه، لزوماً این نتیجه گیری درست نیست. این دستگاه به افرادی که آستانه درد کمتری دارند پیشنهاد می‌شود و در طول دوره درمان آن‌ها برای گرفتن نتیجه بهتر از دستگاه‌های دیگر هم استفاده می‌کنند. این دستگاه بخاطر نوع تکنولوژی خود برای انجام لیزر موهای زائد برای انواع پوست‌ها به خصوص پوست‌های تیره انتخاب مناسبی است.

 عملکرد دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم

در لیزر موهای زائد باید میزان بازدهی و زمانی که صرف می‌کنید را در نظر بگیرید. این دو گزینه بهتر است که باهم در تعادل باشند. در دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم بخاطر نوع تکنولوژی هر جلسه در مقایسه با دستگاه‌های دیگر کوتاه تر است. اما، تعداد جلسات بیشتر می‌شود. از طرفی مراجعه‌کننده درد کمتری را با سیستم خنک کننده تجربه می‌کند.

متأسفانه این دستگاه سری جداگانه‌ای را برای هر شخص طراحی نکرده است با این حال به کمک ضد عفونی یا موارد دیگر می‌توان با اطمینان از این دستگاه استفاده کرد. همچنین برای سهولت در هنگام کار از ژلی مخصوص استفاده می‌شود.

فراموش نکنید که فرد درد کمتری را تجربه می‌کند. این مورد توسط نوع طول موج و سیستم خنک کننده تضمین می‌شود. در ضمن استفاده از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم برای پوست‌هایی با موهای زائد ضخیم بهترین گزینه است.

 عملکرد دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم

مجموعه سوزنیران؛ انتخابی مناسب برای لیزر موهای زائد

سوزنیران به عنوان بهترین مرکز تخصصی طب سوزنی و امبدینگ در تهران و ایران چندین سال است که به درمان بیماری‌ها و انجام عمل‌های گوناگون برای بهبود سلامت ایرانیان عزیز تلاش می‌کند. این مرکز به تازگی دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم را برای انجام لیزر موهای زائد به مجموعه خود اضافه کرده است تا در کنار خدمات طب سوزنی و امبدنیگ، در این عرصه نیز کنار شما باشد. برای اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت و مشاوره به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا