امبدینگ لاغری: مزایا و معایب + قیمت

4.6/5 - (135 امتیاز)

کاشت نخ لاغری یا امبدینگ به عنوان یکی از روش‌های محبوب و کم عارضه برای رسیدن به تناسب‌اندام شناخته می‌شود. در لاغری با نخ نیازی به عمل جراحی، استفاده از تجهیزات پیشرفته و… جهت اصلاح فرم بدنتان نخواهید داشت و تنها با کاشت نخ‌های جاذب مخصوص می‌توانید شاهد کم شدن سایز خودتان و اصلاح حالت بدنتان باشید.

برای انجام امبدینگ لاغری حتماً باید به مراکز معتبر مراجعه کنید، تا خیالتان از بابت کیفیت خدمات لاغری ارائه شده و عدم باقی ماندن نخ در محل کاشت یا عفونت و… راحت باشد. در این مطلب از سوزنیران درباره لاغری با نخ و چگونگی انجام کاشت نخ لاغری نکاتی که باید بدانید را ارائه کرده‌ایم.

امبدینگ لاغری چیست؟

لاغری با نخ لاغری یا همان امبدینگ یکی از کم‌هزینه‌ترین و کم‌دردترین روش‌های لاغری شناخته شده است. البته امبدینگ به عنوان یکی از زیر شاخه‌های طب سوزنی علاوه بر کاربرد در لاغری موضعی برای رفع چین و چروک‌های صورت و همچنین کاهش درد در نقاط مختلف بدن کاربرد دارد. کاهش وزن با نخ یکی از بهترین روش‌هایی است که عوارض بسیار کمی داشته و می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. برای آشنایی بیشتر با این روش همراه ما باشید.

امبدینگ یا کاشت نخ چیست؟

در واقع می‌توان گفت که امبدینگ زیر شاخه طب سوزنی محسوب می‌شود. در این روش بر خلاف طب سوزنی از سوزن استفاده نمی‌شود. در واقع در این روش برای تحریک نقاط خاص بدن نخ‌های مخصوص و قابل جذب وارد بدن می‌شوند. امبدینگ همان اثر طب سوزنی برای لاغری موضعی را دارد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کاشت نخ، هزینه امبدینگ و قیمت آن می‌توانید مقاله امبدینگ چیست را مطالعه کنید.

درمان چاقی و کاهش وزن با امبدینگ شکم

امبدینگ شکم حدوداً از سال 1960 به بعد به عنوان یک روش درمانی برای درمان چاقی استفاده شد. در روش کاهش وزن با طب سوزنی از سوزن‌های بسیار نازک استفاده می‌شود. اما در روش لاغری با نخ، از نخ‌های جذب شونده استفاده می‌شود. لاغری با نخ و انجام امبدینگ امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های لاغری موضعی شکم و پهلو محسوب می‌شود.

درمان چاقی و کاهش وزن با امبدینگ شکم
یکی از بهترین روش‌های لاغری موضعی، لاغری موضعی با امبدینگ است.

آیا لاغری با نخ لاغری امکان پذیر است؟

به طور کلی امبدینگ شکم می‌تواند اشتها را، به خصوص در بیماران مبتلا به کم کاری تیروئید کاهش دهد. در نتیجه از تولید چربی اضافی جلوگیری می‌کند و به همین خاطر کاهش وزن با نخ لاغری روشی بسیار آسان است. همچنین در روش لاغری با نخ روند هضم و جذب مواد غذایی کنترل می‌شود؛ به‌طوری که چربی به سرعت برای سوخت و ساز و انجام فعالیت‌های بدنی مصرف می‌شود. به این ترتیب چربی بیش از حد در بدن وجود نخواهد داشت و با استفاده از کاشت نخ و امبدینگ از چاقی جلوگیری می‌شود. همچنین امبدینگ شکم می‌تواند عملکرد سیستم غدد درون ریز و عملکرد کلیه را افزایش دهد.

لاغری با نخ لاغری چگونه انجام می‌شود؟

نخ‌هایی که در فرایند امبدینگ در بدن کاشته می‌شوند با افزایش گردش خون به سوخت و ساز بیشتر چربی‌ها کمک می‌کنند. در نتیجه کاهش وزن با نخ اتفاق خواهد افتاد. جنس نخ‌های مورد استفاده در روش لاغری با نخ بدون حساسیت بوده و قابل جذب هستند. در نتیجه نگرانی از جهت باقی ماندن نخ در بدن نداشته باشید.

از آنجا که نقاط امبدینگ و کاشت نخ همان نقاط طب سوزنی هستند، می‌توانیم بگوییم یکی از مزیت‌هایی که این روش نسبت به طب سوزنی دارد این است که با امبدینگ و کاشت نخ، آثار و نتایج طب سوزنی را به صورت بلندمدت خواهیم داشت و نیازی به مراجعه زیاد و صرف زمان نخواهد بود. جالب است بدانید که علاوه بر لاغری با نخ، می‌توان از امبدینگ در لیفت و فرم دهی باسن و سینه نیز استفاده کرد.

به یاد داشته باشید که هیچ روش لاغری تضمین ۱۰۰ درصد به شما نخواهد داد. داشتن یک سبک زندگی سالم و یک رژیم غذایی مناسب همراه با ورزش در حین انجام امبدینگ و همچنین بعد از آن توصیه می‌شود.

لاغری با نخ لاغری چگونه انجام می‌شود؟
استفاده از امبدینگ یکی از بهترین و با صرفه ترین روش های لاغری موضعی است.

با امبدینگ چند کیلو لاغر می‌شویم؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که آیا امبدینگ واقعاً موثر است؟ اصلاً با امبدینگ چند کیلو لاغر می‌شویم. باید گفت جواب سوال اول یک بله محکم است. چراکه تحقیقات نشان داده‌اند امبدینگ در بین افراد ۲۰ تا ۵۷ ساله تا ۶۷ درصد تاثیر داشته است.

اما درباره اینکه با امبدینگ چند کیلو لاغر می‌شویم؟ این سوالی است که یک متخصص پس از معاینه و بررسی وضعیت فیزیکی شما می‌تواند به آن پاسخ بگوید. اثر دهی امبدینگ به میزان چاقی و نوع آن، زمینه‌های چاقی، سن و ژنتیک افراد بستگی دارد. پس بهترین جواب برای این سؤال این است که به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

مراقبت‌های بعد از امبدینگ

درست است که گفتیم روش لاغری با نخ لاغری عوارضی ندارد؛ اما برای بهبود روند کاهش وزن با نخ بهتر است مراقبت‌های پیش و پس از انجام امبدینگ را رعایت کنید. برای مثال پیش از امبدینگ نباید از داروهای رقیق کننده خون استفاده کنید. برای دانستن مراقبت‌های لازم این نوشته را بخوانید: مراقبت های قبل و بعد از امبدینگ

منع استفاده از امبدینگ و لاغری با نخ

امبدینگ و کاهش وزن با نخ نیز مانند همه روش‌های درمانی برای برخی افراد توصیه نمی‌شود. گروه‌های زیر از جمله افرادی هستند که نباید روش لاغری با نخ را امتحان کنند:

  • بانوانی که باردار هستند
  • افرادی که عفونت فعال دارند
  • اشخاصی که به نخ‌های بخیه قابل جذب حساسیت دارند
  • گروه‌هایی که از ناراحتی پوستی شدید رنج می‌برند.
  • افرادی که بیماری قلبی دارند و یا قلبشان با باتری کار می‌کند.

طب سوزنی بهترین روشی است که با آن می‌توانید لاغری موضعی را انجام دهید. اگر یک متخصص خوب در حوزه امبدینگ و طب سوزنی نمی‌شناسید، ما به شما دکتر سید جعفر محقق را معرفی می‌کنیم. دکتر محقق اولین مدرس رسمی حوزه امبدینگ در انجمن طب سوزنی می‌باشند. ایشان با سابقه 13 ساله در درمان انواع بیماری‌ها با طب سوزنی، بهترین پزشک طب سوزنی و امبدینگ به خصوص در حوزه لاغری با نخ به شمار می‌آیند.

مزایای لاغری با نخ و درمان چاقی با امبدینگ

از بهترین مزایای کاهش وزن و درمان چاقی با امبدینگ این است که این یک روش کاملاً طبیعی است و در حالی که بدن شما فعالیتی ندارد نیز می‌توانید کاهش وزن با نخ را تجربه کنید. نخ‌های کاشته شده در این روش باعث افزایش گردش خون و در نتیجه چربی سوزی بیش‌تر می‌شود. همچنین لاغری موضعی با استفاده از امبدینگ شکم قابل انجام است. به این ترتیب که شما با مشورت پزشک، می‌توانید قسمت‌هایی از بدن که نیاز بیش‌تری به کم کردن وزن دارند را درمان کنید. معمولاً برای درمان چاقی با امبدینگ نقاطی مانند گوش، معده و نقاط درون ریز بیش‌تر استفاده می‌شود. اکثر افرادی که از روش لاغری با نخ لاغری استفاده کردند، پس از مدتی اشتهای آن‌ها برای خوردن شیرینی کاهش پیدا کرده و همین موضوع در کنترل وزن بسیار موثر واقع می‌شود و از مزایای کاهش وزن با نخ است.

مزایای لاغری با نخ و درمان چاقی با امبدینگ
کاهش وزن با نخ

آیا امبدینگ بی‌خطر است؟

افرادی که تا به حال به سراغ روش‌هایی مانند کاشت نخ و امبدینگ برای لاغری نرفته‌اند نگرانی‌هایی در این رابطه دارند. از جمله این موارد می‌توان به احتمال باقی ماندن نخ یا آثار آن در بدن اشاره کرد. 

نخ‌های امبدینگ در بافت چربی زیرپوستی کاشته می‌شوند و طی ۱۰ تا ۱۵ روز اولیه بعد از درمان در بدن فرد جذب خواهند شد. در نتیجه استفاده از این روش لاغری عوارض خاصی به همراه نخواهد داشت.

برای اینکه خیالتان درباره نحوه انجام این روش و عوارض و مزایای آن شناخت بیشتری پیدا کرده و با آگاهی کامل به سراغ درمان اضافه‌وزن با امبدینگ بروید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً با متخصصان فعال در این حوزه مشورت کنید.. پزشک پس از انجام معاینه و بررسی شرح حال کامل متقاضی، شرایط درمان و میزان پاسخ‌دهی این روش را به فرد توضیح می‌دهد و او می‌تواند با اطمینان خاطر بیشتری در خصوص این روش درمانی تصمیم‌گیری کند.

تفاوت لاغری موضعی با طب سوزنی و امبدینگ

اولین و بزرگترین تفاوت طب سوزنی برای لاغری و کاشت نخ برای کنترل وزن و لاغری در تعداد جلسات است. طب سوزنی برای لاغری با توجه به تشخیص پزشک در جلسات متعدد برگزار می‌شود. بنابراین برای افرادی که وقت برای آن‌ها مهم است یا فاصله آن‌ها با مطب پزشک زیاد است، امبدینگ انتخاب بهتری است. در روش امبدینگ نخ‌های جذب شونده در نقاط طب سوزنی و در بدن بیمار کاشته می‌شوند. به این ترتیب برای امبدینگ شکم و لاغری با نخ به جلسات متعدد نیازی نیست.

همچنین در اکثر بیماران، لاغری با امبدینگ نسبت به طب سوزنی با دوام‌تر بوده و تأثیر طولانی مدت‌تری داشته است. امبدینگ می‌تواند باعث بهبود سوخت و ساز کربوهیدرات و چربی در افراد چاق شود. بنابراین از تجمع قند جلوگیری کرده و باعث تجزیه چربی در بدن آن‌ها می‌شود. امبدینگ همچنین برای کوچک یا بزرگ کردن، فرم دهی و لیفت سینه و باسن  نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود. اطلاعات جامع تر در خصوص نحوه انجام امبدینگ سینه را میتوانید در این صفحه مطالعه کنید.

تفاوت لاغری موضعی با طب سوزنی و امبدینگ
لاغری با طب سوزنی

امبدینگ در چه افرادی بیشتر موثر است؟

تحقیقات نشان می‌دهند روش امبدینگ یا کاشت نخ برای کاهش وزن در افرادی تاثیر بیشتری دارد که دارای چربی زیر پوستی هستند در واقع افرادی که چاقی از نوع گلابی شکل دارند یعنی ناحیه باسن و ران آن‌ها دارای تجمع بافت چربی است بیشتر از سایرین از روش امبدینگ نتیجه خواهند گرفت. ولی افرادی که دچار چاقی احشایی یا اضافه وزن بالاتنه هستند، حتماً باید در کنار امبدینگ از دوره درمانی طب سوزنی و روش‌های دیگر نیز برای رسیدن به نتیجه بهتر استفاده کنند.

موارد کاربرد درمان امبدینگ چیست؟

امبدینگ یا اصطلاحاً کاشت نخ لاغری به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن چاقی موضعی یا اضافه وزن شکمی و لیفت سینه استفاده می‌شود. البته این روش درمانگر موارد دیگری جز چاقی و اضافه‌وزن نیز هست که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تخفیف دردهای مزمن مانند درد شانه، سر و گردن، مهره‌ها و عضلات
  • اصلاح موقعیت ستون فقرات
  • درمان فتق شکم و ران
  • درمان دیسک مهره‌های گردنی و کمری
  • انحراف ستون مهره‌ها

عوارض لاغری با نخ

اکثر افرادی که از امبدینگ سوزنیران استفاده می‌کنند نگران این موضوع هستند که آیا ممکن است نخ‌ها در بدن باقی بمانند و جذب نشوند؟ آیا عوارض نخ انداختن شکم برای لاغری زیاد است؟ باید بگوییم که خیالتان راحت باشد. این نخ‌ها پس از حدود 25 الی 30 روز جذب بدن می‌شوند و به هیچ وجه باعث آسیب نمی‌شوند. البته برای این که بهترین نتیجه را از روش لاغری با نخ بگیرید، بهتر است با راهنمایی دکتر خود یک رژیم غذایی مناسب نیز در نظر بگیرید. دکتر محقق پس از انجام طب سوزنی و امبدینگ، برای کم کردن وزن یک رژیم مناسب غذایی با توجه به نیاز شما لحاظ می‌کنند. هزینه و قیمت کاشت نخ شکم برای کاهش وزن

همان‌طور که قبلاً در مقاله هزینه امبدینگ توضیح دادیم، قیمت امبدینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان جنس نخ به کار رفته یا قسمتی از بدن که امبدینگ روی آن انجام می‌شود را نام برد. نمی‌توان به طور دقیق قیمت امبدینگ شکم و لاغری با نخ لاغری را مشخص کرد. قبل از انجام عمل باید با پزشک متخصص خود در این باره مشورت کنید و از قیمت امبدینگ مطلع شوید. همچنین شما می‌توانید با مطب دکتر محقق تماس بگیرید و از قیمت امبدینگ شکم مطلع شوید. دکتر محقق با نزدیک به 13 سال سابقه در زمینه امبدینگ و طب سوزنی، می‌تواند درمان شما را با قیمت مناسب انجام دهد.

هزینه هر جلسه امبدینگ

هزینه هر جلسه امبدینگ یا لاغری با نخ به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به تعداد جلسات نیاز به انجام امبدینگ، میزان چربی انباشته شده در محل مورد نظر، نوع سوزن و کات اشاره کرد.

به طور معمول مبلغ نهایی که برای هر جلسه کاشت نخ و کل هزینه انجام این روش لاغری بعد از جلسات مشاوره و ویزیت حضوری به متقاضیان اعلام خواهد شد.

سخن پایانی

برای لاغر شدن روش‌های متعددی وجود دارد و هر کدام از این موارد می‌تواند برای برخی از افراد مؤثر باشد و برای برخی دیگر از افراد نیاز به روش‌های جایگزین باشد. یکی از دلایلی که موجب می‌شود افراد مختلف از امبدینگ شکم برای لاغری استفاده کنند این است که عوارض لاغری با اسلیو معده نسبت به این روش بیشتر است.

امبدینگ یا کاشت با نخ به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای لاغری بدن شناخته می‌شود. یعنی با لیفت باسن با نخ یا امبدینگ شکم می‌توانید تنها با اصلاح برنامه تغذیه خودتان و داشتن خواب منظم و بیشتر کردن فعالیت بدنی‌تان به تناسب‌اندام برسید. جهت انجام امبدینگ لاغری می‌توانید با مشاورین تیم سوزنیران در ارتباط باشید و خدمت مشاوره را جهت شناخت نحوه امبدینگ سینه یا باسن با نخ و چگونگی لاغری با این روش دریافت کنید.

سؤالات متداول:

  • عوارض لاغری با نخ لاغری چیست؟

روش لاغری با نخ معمولاً عوارض بسیار کمی دارد. برای مثال ممکن است تا ۴۸ ساعت بعد درد خفیفی در ناحیه‌ای که امبدینگ شده است، داشته باشید. اما این درد موضعی است و از بین می‌رود.

  • هزینه لاغری با کاشت نخ چه‌قدر است؟

لاغری با نخ روشی است که در مقایسه با جراحی‌، هزینه‌ بسیار کمتری دارد. به طور کلی هزینه لاغری با نخ به شرایط بدنی مراجع، تعداد نخ و تعداد جلسات سنجیده و پس از معاینه پزشک مشخص می‌شود.

35 دیدگاه

  1. سلام و وقت بخیر. من فقط در نواحی ران پا بسیار احساس چاقی دارم و بقیه هیکلم رو شوهرم خیلی دوست داره. آیا امکان لاغری موضعی با طب سوزنی در مورد من هم هست؟

    1. با سلام خدمت شما. بله امکان کاشت نخ در هرجا از بدن که شما بخواید وجود دارد به شرط آن که پزشک نیز تایید کند.

  2. وقتتون بخیر و خسته نباشید. ببخشید درخصوص لاغری با نخ، هزینه جلسات بستگی به تعداد نخ به کار رفته داره یا فقط جنس نخ ها؟

    1. درود. بله هزینه لاغری با نخ به تعداد نخ های به کار رفته، تعداد جلسات و همچنین جنس نخ ها دارد.

  3. سلام من فیلم کاشت نخ برای لاغری رو دیدم و ترسیدم بخاطر اینکه نخ ها زیر پوست رها میشن. این نخ ها زیر پوست ایجاد خارش یا التهاب نمیکنن؟

    1. درود. در کاشت نخ برای لاغری یا درمان هرنوع بیماری و عارضه دیگه، یک مقدار عوارض معمول وجود داره اما کاملا گذرا هستن. خارش و التهاب هم از همین دسته عوارض اند. میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله عوارض امبدینگ رو مطالعه کنید.

    1. درود. هزینه هر جلسه امبدینگ بستگی به شرایط مختلفی مانند تعداد جلسات امبدینگ و تعداد نخ های لاغری استفاده شده و.. دارد.

  4. سلام ببخشید لاغری شکم با نخ بهتر جواب میده یا طب سوزنی؟ من حدود 17 کیلو اضافه وزن دارم و میخوام توی کمترین زمان لاغر شم. لاغری با نخ رو پیشنهاد میدید آیا؟؟

    1. درود. شما باید تحت معاینه حضوری توسط پزشک قرار بگیرید که با توجه به شرح حال و آناتومی بدنتون بهترین روش لاغری با بالاترین بازدهی برای شما انتخاب شه. برای دریافت وقت مشاوره و معاینه حضوری با شماره های مطب در تماس باشید.

  5. برای خانمی که بدلیل پرخوری عصبی، بیش از 20 کیلوگرم اضافه وزن دارد طب سوزنی بهتر است یا کاشت نخ؟

    1. درود. باید تحت معاینه حضوری توسط پزشک قرار بگیرند و دکتر پس از بررسی وضعیتشون و شرح حال گیری ازشون، تشخیص بدن کدوم مورد بهتر هست. میتونید برای دریافت وقت مشاوره و معاینه حضوری با شماره های مرکز در تماس باشید.

  6. درود. قیمت نخ امبدینگ تقریبا چقدر هست؟ من چند ماه پیش برای لاغری با نخ در تهران اقدام کردم و جلسه ای 1 میلیون هزینه کردم و بعد از چند جلسه فقط 1 کیلو کاهش وزن داشتم. حالا کاری به این قسمتش ندارم ولی برای قیمت بالای جلسات وقتی اعتراض کردم گفتن قیمت نخ امبدینگ زیاد هست. الان میخوام ببینم واقعا اینطوره یا باید از اون کلینیک شکایت کنم؟؟!

    1. سلام سجاد عزیز. قیمت نخ امبدینگ زیاد هست اما نه اونقدری که شما هزینه کردید. تقریبا 3 برابر بیشتر از حالت معمول هزینه کردید.

  7. سلام در روش لاغری با نخ یا همان کت گوت، فقط اشتها کم میشه که شخص لاغر میشه یا تاثیرات دیگه ای هم داره؟

    1. درود. در روش لاغزی با نخ، علاوه بر اینکه اشتهای شما کمتر میشه سوخت و ساز بدنتون هم بیشتر میشه که این امر موجب چربی سوزی بیشتر میشه.

  8. سلام من بدلیل شغلم روزانه بیش از ۱۰ ساعت بی تحرک روی صندلی نشستم. ایا چاقی موضعی در ناحیه شکم و پهلو هام با طب سوزنی قابل درمان هست؟

    1. با سلام خدمت شما محسن عزیز. بله چاقی موضعی با طب سوزنی قابل درمان هست. برای مشاوره و دریافت نوبت معاینه حضوری با شماره های مطب در تماس باشید.

  9. سلام من با قد ۱۵۴ یه دختر ۱۰۸ کیلویی بودم. کم کم از بقیه کناره گرفتم. تو خونه و مدرسه و بین فامیل و دوستان نیز منزوی شدم، نمی خواستم با کسی در ارتباط باشم. بالاخره خانواده دست به کار شدن، انواع دکترا و کلینیکا و روش های مختلف از رژیمای مختلف گرفته تا … را پشت سر هم رد کردیم. ولی نمیشد.تا اینکه با روش لاغری با امبدینگ و کاشت نخ اشنا شدم. به مطب سوزنیران مراجعه کردم برای لاغری با نخ و ۳ ماه بعد ۲۸ کیلو کم کرده بودم، تو پوست خودم نمی گنجیدم، قشنگ ترین جای دنیا برام کلینیک طب سوزنی دکتر محقق بود. تا حالا ۱۳ ماهه که تونستم وزنمو حفظ کنم. جالب اینجاست دکتر هیچ رژیمی ام به من نداد. تشکر من رو پذیرا باشید اقای دکتر. ممنونم

    1. درود. خوشحالیم که لاغری با نخ برای شما نتایج مطلوبی را به همراه داشته است. با ارزوی بهترینها برای شما

  10. ببخشيد هزينه همون ٢٠٠ تا ٧٠٠ هزاره ؟؟ آيا واسه هر دونه كارمزدم جدا مي خواد دكتر يا نه فقط ٢٠٠ تا ٧٠٠ هست ؟؟

  11. سلام هزينه هر جلسه امبدينگ به طور معمول براي شكم و پهلو تقريبا چقدر ميشه؟

      1. با سلام و احترام
        خداقوت
        من برای امبدینگ به مطب یه دکتر رفتم اسمشون را نمی برم گفتن نخی یه میلیون شما سه تا نخ نیاز دارید میشه سه میلیون.آیا واقعا قیمتش همینه اگر قیمت شما کمتره هزینه را بفرمایید بیایم اونجا چون ما خانوادگی چاقیم

        1. سلام و عرض ادب. دوست عزیز هزینه امبدینگ به این صورت که شما فرمودید محاسبه نمیشه. درواقع هزینه امبدینگ بصورت موضعی محاسبه میشه. مثلا هزینه لاغری شکم و پهلو باتوجه به شرایط و جلسات مورد نیاز شما ممکن است جلسه ای یک میلیون تومان محاسبه شود(این قیمت مثالی است). به هرجهت قیمت جلسات امبدینگ در مرکز طب سوزنی سوزنیران بسیار کمتر از این مقداری هست که به شما گفتن و میتونید برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها بصورت دقیق تر با مشاورین و متخصصین ما از طریق واتسپ در ارتباط باشید.

  12. ببخشید دکتر محقق کدام شهر هستن اگر شیراز نیستین توی شیراز دکتری میشناسین معرفی کنید

  13. سلام من امبدینگ لاغری انجام دادم قرص ال دی مصرف میکنم بخاطر تخمدان پلی کیستیک. بعد از اون ال دی خیلی گرسنم میهش و غذا زیاد میخورم الان این وضعیت من تداخل نداره؟ باید قرص رو نخورم؟

    1. درود. بهترین کار برای شما این هست که ابتدا طب سوزنی درمانی برای درمان تخمدان پلی کیستیک رو انجام بدید و بعد از بهبودی بطور خود به خود متابولیسم بدنتون بالا میره و کاهش وزن رو تجربه خواهید کرد. اما در صورتیکه فقط امبدینگ رو بخواید انجام بدید کاهش وزن و سایز چشمگیری رو تجربه نخواهید کرد که علتش مشکلات هورمونی شما هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا