لیفت باسن با نخ | طب سوزنی باسن: مزایا، هزینه و تعداد جلسات

4.8/5 - (103 امتیاز)

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز در بحث زیبایی، برجستگی باسن است.باسن به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، افزایش وزن یا ژنتیک ممکن است دچار افتادگی شود. اما همزمان با آن روش‌های زیادی برای لیفت باسن وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توان شل شدن و افتادگی باسن را برطرف کرد و در این مطلب روش‌های بزرگ شدن باسن را برای شما توضیح می‌دهیم و می‌گوییم چگونه امبدینگ باعث لیفت و فرم دهی باسن می‌شود؟ و طب سوزنی باسن به چه‌صورت انجام می‌شود و چه تأثیراتی دارد؟ با ما در سوزنیران همراه باشید.

طب سوزنی باسن، روشی برای لیفت و فرم‌دهی

یکی از روش‌های طبیعی شکل‌دهی باسن، استفاده از طب سوزنی باسن است. در این روش نقاط موثر در طب سوزنی توسط پزشک شناسایی می‌شوند و سوزن‌های مخصوص این کار در نقاط وارد می‌شوند. انرژی آزاد شده در این نقاط، می‌توانند به مرور زمان باعث شکل‌دهی و لیفت باسن شوند. به‌ عبارت دیگر کار سوزن‌ها، تنظیم کردن خون‌رسانی، تغذیه سلولی و حفظ تعادل چربی است.از طب سوزنی باسن می‌توانید برای بزرگ کردن، کوچک کردن و لیفت استفاده کنید.

از مزیت‌های این روش، نداشتن عوارض خاص است. تنها پس از انجام طب سوزنی باسن، درد خفیف، خارش و بی‌حسی موقتی پیش می‌آید که آن هم به مرور زمان و به‌طور کامل از بین میروند.

بسیاری از خانم‌ها از امبدینگ و کاشت نخ برای لاغری موضعی استفاده می‌کنند. اگر شما هم از این دسته هستید، این نوشته را از دست ندهید: لاغری با نخ چه مزایا و عوارضی دارد؟

بزرگ کردن باسن با طب سوزنی

همچنین بزرگ کردن باسن با طب سوزنی نیز امکان پذیر است. برای این‌ هدف ابتدا پزشک باید وضعیت و فرم بدنی شما را ببینید و بسته به نیاز‌ آن‌ها برایتان جلسات طب سوزنی برای بزرگ کردن باسن را انجام دهد. در این روش با ورود سوزن‌ها به بافت باسن، این نقاط تحریک می‌شوند و در طول زمان کلاژن‌ و بافت‌های بیشتری تولید می‌کنند. این تحریک در نهایت باعث بزرگ شدن باسن می‌شود.

فرم دهی و لیفت باسن با نخ

باسن علاوه بر بافت چربی، دارای عضلاتی نیز است که فرم باسن را مشخص می‌کنند. عضلاتی مانند گلوتئوس ماکسیموس، گلوتئوس مینیموس، گلوتئوس مدیوس، عضلات کف لگن و… که باعث فرم دهی باسن می‌شود. مقدار زیادی از فرم دهی و لیفت باسن، به ژنتیک باسن مربوط است. برخی افراد بنا به دلیل ژنتیکی، باسن برجسته‌ای ندارند. در این افراد امبدینگ جواب دهی ایده‌آلی ندارد. البته امبدینگ باسن در اکثر افراد جواب دهی مثبت دارد، اما برای این افراد که به دلایل ژنتیکی باسن بزرگی ندارند، کمتر جواب‌گو است.

از دست ندهید: لیفتینگ صورت با طب سوزنی

از مزایای لیفت باسن با نخ می‌توان به بازدهی بهتر و همچنین هزینه کمتر آن اشاره کرد. این روش با کاشت نخ‌های قابل جذب در قسمت پایین کمر باعث می‌شود افتادگی باسن و شل شدن آن تا حد زیادی بهبود یابد. علاوه بر آن در کاشت نخ هیچگونه برشی ایجاد نمی‌شود. پس نگران این که جای زخم روی باسن شما باقی بماند نیز نباشید. مانند امبدینگ سینه، عمل امبدینگ باسن نیز در طب سوزنی سوزنیران به وسیله‌ی دکتر سید جعفر محقق با تجربه‌ی عالی و نخ‌های با جنس عالی انجام می‌شود.

نکته: بهتر است قبل و همچنین بعد از عمل کت گوت یا لیفت باسن با نخ، مقدار زیادی آب بنوشید. این کار به فرم دهی باسن و بهبود سریع‌تر و کوتاه شدن دوره نقاهت کمک می‌کند.

قبل و بعد از فرم دهی و لیفت باسن با امبدینگ باسن (کاشت نخ)
قبل و بعد از لیفت باسن با امبدینگ

مزایای فرم‌دهی و لیفت باسن با نخ

از جمله مزایای امبدینگ باسن با نخ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه پایین نسبت به بقیه روش‌ها
  • هیچگونه جای زخمی ایجاد نمی‌شود
  • باسن سفت‌تر و بزرگ‌تر
  • چربی‌های اضافی برطرف می‌شود (مانند امبدینگ شکم)
  • ماندگاری طولانی‌تر نسبت به روش‌های دیگر
  • رفع افتادگی باسن
  • هیچ دوره نقاهتی وجود نخواهد داشت

امبدینگ ران پا و لیفت ران با نخ

زیبایی و سفت بودن ران‌ها نیز یکی از دغدغه‌های خانم‌هایی است که بعد از افزایش یا کاهش وزن پوست ران آن‌ها دچار افتادگی شده است. خوب است بدانید امبدینگ ران پا نیز بسیار رایج است و می‌تواند باعث لیفت پوست و عضلات این ناحیه بشود. در حالی که لیفت ران با نخ هیچ عوارض و مثل عمل‌های جراحی هیچ جای زخم و برشی ندارد و تنها با کاشت نخ‌های قابل جذب باعث کلاژن سازی در ران پای شما خواهد شد.

امبدینگ ران پا و لیفت ران با نخ
امبدینگ ران پا و لیفت ران با نخ

هزینه و قیمت لیفت با امبدینگ باسن چقدر است؟

هزینه‌ لیفت ‌باسن با نخ، به موارد گوناگونی مرتبط است. از جمله این موارد می‌توانیم به جنس نخ‌های استفاده شده در امبدینگ یا میزان نخ‌ها اشاره کنیم. قبل از عمل کاشت نخ شما باید حتما با پزشک خود در این باره صحبت کنید و از میزان و قیمت لیفت باسن باخبر شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره قیمت امبدینگ و این که هزینه ‌آ‌ن به چه مواردی مرتبط است، می‌توانید مقاله هزینه امبدینگ را مطالعه کنید.

آیا لیفت باسن با امبدینگ عوارض دارد؟

لازم به ذکر است که کاشت نخ شامل عوارض خاصی نمی‌شود. ممکن است عوارض کمی مانند واکنش آلرژیک وجود داشته باشد. البته قبل از انجام عمل امبدینگ باسن، پزشک همه‌ی مشکلات احتمالی را به شما گوشزد خواهد کرد. در مقاله عوارض امبدینگ به طور کامل توضیح داده‌ایم که آیا امبدینگ عارضه‌ی خاصی دارد یا خیر؟

نکته: قبل از انجام عمل امبدینگ یادتان باشد که به هیچ وجه دخانیات مصرف نکنید. نیکوتین باعث منقبض شدن رگ‌های خونی و طولانی‌تر شدن دوره نقاهت خواهد شد. همچنین اگر قصد دارید عمل امبدینگ و لیفت باسن را برای بالا کشیدن و بزرگ کردن باسن انجام دهید و از داروی خاصی استفاده می‌کنید، حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

لیفت و امبدینگ باسن به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

همانطور که توضیح دادیم، پوست باسن بدلایل مختلفی از جمله تغییر و کاهش وزن یا وراثت ممکن است شل و دچار افتادگی شود. لیفت باسن توسط امبدینگ برای افرادی که بدلایل مختلف دچار افتادگی باسن شده‌اند، مناسب است در صورتی که این افراد به ثبات وزنی رسیده باشند. تغییر وزن می‌تواند در روند لیفت باسن با امبدینگ اختلال ایجاد کند یا به‌طور کامل اثر امبدینگ باسن را از بین ببرد. لازم به ذکر است که اگر در پی انجام  فرم دهی و لیفت باسن با نخ هستید، باید از سلامت جسمانی کامل برخوردار بوده و دیابت یا بیماری‌های قلبی نداشته باشید.

اگر قصد دارید امبدینگ انجام دهید این نوشته را از دست ندهید: مراقبت‌های قبل و بعد امبدینگ چیست؟

عمل لیفت و امبدینگ باسن برای چه افرادی مناسب نیست؟

خانم‌های باردار و همچنین افرادی که دارای بیماری‌ای هستند که باعث ضعف بدن آن‌ها می‌شود بهتر است از امبدینگ باسن استفاده نکنند. ورود یک جسم خارجی ممکن است باعث ایجاد عفونت یا بد شدن حال آن‌ها شود. به افرادی که بیماری‌هایی از قبیل سل یا ذات‌الریه دارند توصیه می‌کنیم عمل لیفت باسن با نخ را انجام ندهند. بهتر است قبل از لیفت باسن با نخ با پزشک خود در این باره حتما مشورت کنید.

درمان شل شدگی و افتادگی باسن با لیفت باسن

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که، لیفت باسن چیست؟ لیفت باسن به معنی فرم دهی، گرد کردن و بالا کشیدن باسن است که باعث زیبایی ظاهری آن می‌شود. همان‌طور که گفتیم دلایلی مانند افزایش سن باعث افتادگی یا شل شدن باسن می‌شود. همچنین افرادی که دچار اضافه وزن می‌شوند، باسنی شل و فرسوده خواهند داشت. این موارد ممکن است برای خیلی از افراد ناراحت کننده باشد و به فکر چاره‌ای برای زیبایی باسن خود باشند.

مطالب مرتبط: با امبدینگ چند کیلو میتوان لاغر شد؟

تزریق ژل به باسن به جای امبدینگ باسن
جراحی باسن با توجه به عوارض آن توصیه نمی‌شود

بسیاری از افراد از عمل جراحی برای بالا کشیدن باسن استفاده می‌کنند که به دلیل هزینه زیاد و مشکلات عوارض آن خیلی توصیه نمی‌شود. اما چه راه‌هایی برای حل مشکل افتادگی باسن وجود دارد؟ یکی از راه‌های لیفت باسن استفاده از کت گوت یا کاشت نخ (امبدینگ) است. اگر نمی‌دانید کاشت نخ چیست، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی امبدینگ چیست را مطالعه کنید. در ادامه روش‌هایی که برای بزرگ کردن باسن می‌شود استفاده کرد را به شما معرفی می‌کنیم.

روش های دیگر لیفت باسن

همان‌طور که گفتیم چند روش برای بالا کشیدن باسن و درمان افتادگی باسن وجود دارد. این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • لیفت باسن با عمل جراحی
  • فرم دهی باسن به کمک مزوتراپی
  • بزرگ کردن باسن با تزریق چربی (روش برزیلی)
  • طب سوزنی باسن
  • لیفت باسن با نخ یا امبدینگ

بزرگ کردن باسن با طب سنتی

بزرگ کردن باسن با طب سنتی و دستورات آن نیز ممکن است. این طب توصیه می‌کند برای بزرگ کردن باسن از ماساژ با روغن‌های طبیعی استفاده شود. برای مثال برای بزرگ کردن باسن با طب سنتی می‌توانید از ماساژ روغن خراطین روی این ناحیه استفاده کنید. به علاوه دمنوش گیلاس زمستانی نیز برای چاق شدن پایین‌تنه و باسن موثر است.

لیفت باسن با دستگاه

یکی دیگر از راه‌های لیفت باسن استفاده از دستگاه‌‌های وکیوم لرزشی است. در این روش برای افزایش گردش خون در بافت باسن ماساژ و وکیوم به‌صورت هم‌زمان و به کمک دستگاه انجام می‌شود. البته این روش موقتی بوده و پس از مدتی اثرات آن از بین می‌رود و باسن به حالت اولیه باز می‌گردد.

لیفت باسن با دستگاه
لیفت باسن با دستگاه

لیفت باسن با عمل جراحی

عمل جراحی برای لیفت باسن یک روش تهاجمی است. در لیفت باسن با عمل جراحی از لیپوساکشن استفاده می‌شود که در نتیجه آن، باسن جلوه بیشتری پیدا خواهد کرد. در این روش ابتدا برشی در نواحی باسن یا ران ایجاد میشود. با این کار پزشک قادر به خارج کردن پوست‌های اضافه یا چربی‌ها خواهد شد. پس از انجام عمل لیفت باسن، پزشک محل عمل را بخیه کرده و ممکن است برای کمتر شدن التهابات ناشی از جراحت، کمربند طبی برای بیمار تجویز گردد.

لیفت باسن با عمل جراحی
پیکرتراشی و لیفت باسن با عمل جراحی

لیفت باسن با تزریق چربی

لیفت باسن با تزریق چربی نیز از دسته روش های تهاجمی لیفت و فرم دهی باسن است. در این روش بیشتر از پیکر تراشی و لیپوساکشن نواحی شکم و پهلو یا سایر اعضای بدن بیمار استفاده میشود. در نتیجه انجام لیپوساکشن و پیکرتراشی، نواحی شکم و پهلو‌ها باریک‌تر شده و باسن جلوه بیشتری به‌دست خواهد آورد. علاوه بر آن، این چربی ها تصفیه شده و به نواحی مورد نظر پزشک که همان نواحی باسن است تزریق حواهد شد.

لیفت باسن با طزریق چربی
استخراج چربی از نواحی شکمی و تزریق چربی به باسن جهت لیفت و فرم دهی باسن

عوارض لیفت باسن با تزریق چربی و عمل جراحی

هر دو روشی که در بالا توضیح دادیم از دسته روش های تهاجمی لیفت و فرم دهی باسن محسوب می‌شوند. به همین دلیل این روش‌ها دارای عوارض زیادی هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • عفونت نواحی تحت پیکرتراشی قرار گرفته شده
  • مرگ بیمار در اثر تزریق نادرست چربی به رگ‌ها
  • جمع شدن مایعات در زیر پوست
  • تجمع توده‌های کوچک و سفت چربی در زیر پوست به‌دلیل مرگ چربی
  • آسیب دیدن عصب سیاتیک در نتیجه تزریق چربی یا عمل لیفت باسن
  • نا متقارن شدن باسن
  • هزینه‌های بسیار بالا

همانطور که می‌بینید، لیفت باسن با روش های تهاجمی مثل عمل جراحی یا تزریق چربی دارای عوارض خطرناک و بعضاً جبران ناپذیری است. اما نگران نباشید. می‌توانید به‌جای استفاده از روش های تهاجمی و خطرناک، از روش طبیعی لیفت باسن با نخ و طب سوزنی باسن استفاده کنید.

جمع بندی

پاسخ به این سوال کاملا بستگی به این دارد که وضعیت پایین تنه شما به چه صورت است؟ طب سوزنی برای چاقی پایین تنه در برخی از موارد بهتر از دیگر درمان ها اثر می‌کند و طبیعتا برای کوچک کردن باسن ممکن است امبدینگ باسن بهتر باشد. در هر صورت تصمیم نهایی را باید پزشک متخصص طب سوزنی و امبدینگ با توجه به وضعیت بدنی و شرایط شما بگیرد. به همین جهت میتوانید برای مشاوره با دکتر محقق به مرکز طب سوزنی سوزنیران مراجعه کنید.

در این مقاله سعی کردیم درباره لیفت یا فرم دهی باسن صحبت کنیم. از روش‌های بزرگ کردن باسن با طب سوزنی و امبدینگ حرف زدیم و سپس روش‌های دیگر مثل جراحی و بزرگ کردن باسن با طب سوزنی را مورد بررسی قرار دادیم. هم‌چنین دیدیم بزرگ کردن باسن با کاشت نخ یکی از بهترین روش‌های درمان افتادگی باسن است. با استفاده از امبدینگ شما می‌توانید باسنی برجسته و سفت داشته باشید. علاوه بر آن، لاغری با امبدینگ نیز امکان پذیر است. دیدید که این روش برای لیفت باسن مزایای زیادی دارد. امیدواریم این مطلب باب میل شما بوده باشد. در صورتی که در این باره همچنان سوالی دارید، در بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

سوالات متداول:

  • امبدینگ باسن چه‌قدر دوام دارد؟

امبدینگ باسن با کاشت نخ‌هایی قابل جذب در باسن انجام می‌شود. این نخ‌ها پس از 2 ماه شروع به جذب شدن در بدن می‌کنند؛ اما اثرات لیفت باسن با نخ برای مدت‌ها ادامه دارد.

  • مزایای امبدینگ باسن چیست؟

لیفت باسن با نخ یک روش طبیعی و غیر تهاجمی است که در آن هیچ آسیبی به بدن وارد نمی‌شود و برشی در باسن زده نمی‌شود. به علاوه این روش هزینه پایین‌تری نسبت به عمل‌های جراحی دارد.

43 دیدگاه

    1. بله برای بزرگ کردن باسن هم از روش امبدینگ و هم از روش طب سوزنی میتوان استفاده کرد. هم زمان با کوچک کردن، عمل لیفت و فرم دهی باسن نیز انجام میگیرد. شما میتوانید برای دیدن عکس قبل و بعد مراجعه کنندگان به کلینیک مراجعه کرده و بصورت حضوری ویزیت شوید.

  1. ببخشید اگه باسن رو با طب سوزنی کوچیک کنیم دائمی هست یا بعدا دوباره بزرگ میشه؟

    1. کوچک کردن باسن توسط امبدینگ و طب سوزنی انجام پذیر است. بنا به تشخیص پزشک از هر کدام از روش ها میتوان استفاده کرد. پس از کوچک شدن باسن، اگر شخص اضافه وزن پیدا نکند یا زایمان نکند تاثیر آن از بین نمیرود. اما در غیر این صورت ممکن است نیاز به تکرار امبدینگ یا طب سوزنی باشد.

  2. فرم دهی یعنی چی؟؟؟ یعنی فقط افتادگی باسن رو درست میکنه یا سایز باسن با طب سوزنی میشه تغیبر داد؟

    1. توسط امبدینگ روی حجم و لیفت باسن کار انجام میشه. فرم دهی به معنای ظاهر باسن و اصطلاحا همون حالت گرد شدن باسن هست.

  3. سلام.. من لیفت باسن رو در مرکز طب سوزنی سوزنیران انجام دادم و نتیجه فوق العاده ای داشت. اومدم از دکتر محقق و تیم خوبشون تشکر کنم و لیفت باسن با امبدینگ رو به همه پیشنهاد بدم.

    1. درود بر شما مریم عزیز. خوشحالیم از اینکه لیفت باسن با امبدینگ را در مرکز تخصصی طب سوزنی سوزنیران انتخاب کرده و به نتیجه مطلوبی رسیدید. موفق و سلامت باشید.

  4. سلام ممنون از مطالب خوبتون. درمورد لیفت باسن با امبدینگ یه سوال داشتم که اگه جواب بدید ممنون میشم. چند جلسه امبدینگ برای لیفت باسن لازمه؟

    1. درود. تعداد جلسات لازم برای لیفت باسن با امبدینگ بستگی به موارد زیادی از جمله سایز فعلی شما دارد. برای تخمین آن، باید بطور حضوری تحت معانیه توسط پزشک قرار بگیرید. برای دریافت وقت مشاوره و معاینه حضوری با شماره های مطب در تماس باشید.

  5. وقتتون بخیر. ممنونم از این مطلب خوبتون راجب لیفت باسن با امبدینگ. میشه امبدینگ برای کوچک کردن باسن رو در دوران بارداری انجام داد یا ممکنه تاثیرش از بین بره بعد از زایمان؟ آخه من الان 7 ماهه باردار هستم و واقعا حس میکنم به امبدینگ باسن نیاز دارم قبل از اینکه باسنم بزرگ تر شه.

    1. درود. کوچک یا بزرگ کردن باسن با امبدینگ بطور کلی تا زمانی ماندگاری دارد که وزن شما تغییری نکند. بهتر است بعد از بارداری از امبدینگ برای کوچک کردن باسن استفاده کنید.

  6. سلام یه سوال داشتم. آیا بجز لیفت باسن، طب سوزنی برای ران پا هم مورد استفاده قرار میگیره؟ برای لیفت پوست های اضافه و کوچک کردنش منظورمه

    1. درود. بله در مقاله لاغری موضعی با امبدینگ بطور کامل توضیح دادیم که میتونید بصورت موضعی از امبدینگ استفاده کنید. میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، این مقاله رو مطالعه کنید.

    1. درود. هزینه لیفت باسن با امبدینگ بستگی به عواملی از جمله تعداد و نوع نخ کت گوت مورد استفاده برای درمان داره. نمیشه قیمت رو گفت ولی برای بدست اوردن قیمت حدودی میتونید با شماره های مطب در تماس باشید.

  7. سلام روزبخیر. ببخشید در کلینیک دکتر محقق لیفت باسن با نخ برای آقایان هم انجام میشه؟

    1. درود. بله. میتونید برای گرفتن نوبت معاینه و مشاوره برای لیفت باسن با نخ با شماره های مطب در تماس باشید.

    1. درود. هزینه لیفت سینه و باسن با کاشت نخ بستگی به عوامل زیادی از جمله میزان لیفتی که نیاز دارید یا تعداد جلساتتون داره. باید بطور حضوری تشریف بیارید برای معاینه. البته میتونید بطور تلفنی قیمت حدودی رو بگیرید. برای تماس از شماره های موجود در صفحه درباره ما استفاده کنید.

    1. درود. درد لیفت و فرم دهی باسن با کاشت نخ قابل تحمل بوده و بیشتر شبیه به احساس خارش هست. دوره آن بستگی به شرایط جسمی شما دارد. باید پزشک پس از معاینه حضوری تخمین بزنند.

  8. سلام و خسته نباشید خدمت شما. لیفت باسن با نخ برای اونایی که یکبار پروتز باسن رو انجام دادن اما کامل جواب نگرفتن هم میشه؟

    1. درود. طبق شرایط خاصی که از نظر پزشک متخصص طب سوزنی مشخص میشه بله میتونید لیفت باسن با نخ رو بعد از انجام پروتز هم انجام بدید. منتها قبلش باید حتما با پزشک مشورت کنید. برای دریافت وقت مشاوره حضوری با بهترین پزشک طب سوزنی و امبدینگ در تهران میتونید با شماره ها مرکز طب سوزنی سوزنیران در تماس باشید.

  9. سلام ممنون از مطلب جالب و مفیدتون راجب لیفت باسن با کاشت نخ. میخواستم بدونم که لیفت باسن با نخ محدودیت سنی هم داره؟

    1. درود. خیر محدودیت سنی در لیفت باسن با کاشت نخ یا امبدینگ نداریم. منتها میزان جوابدهی در سن های بالاتر بدلیل اینکه پوست بیشتر تحلیل رفته است، ممکن است کمتر باشد. به همین دلیل تعداد جلسات برای لیفت باسن با نخ بیشتر خواهد شد.

  10. لیفت باسن با کاشت نخ دائمی هست؟ من الا ۳۶ سالمه اما ممکنه بعدا باردار شم. این تاثیر لیفت باسن با نخ از بین نمیره بعد از بارداریم؟

    1. درود. لیفت باسن با نخ بطور کلی دائمی هست اما در صورتی که شما تغییر وزن نداشته باشید. بهتر هست که بعد از زایمان این کار رو انجام بدید که مطمئن باشید وزنتون قرار نیست تغییر کنه.

  11. وقت بخیر. ایا بزرگ کردن باسن با طب سوزنی با ورزش کردن بصورت موازی انجام بشه تاثیرش بیشتر خواهد شد؟

    1. درود. بله قطعا انجام ورزش کمک میکنه به تسریع بزرگ کردن باسن با طب سوزنی.

    1. درود. برای افزایش سایز باسن با نخ شما 1 دوره 45 روزه که امبدینگ رو انجام بدید تغییرات رو مشاهده خواهید کرد. اگه نیاز به تغییرات بیشتر داشتید میتونید 2-3 ماه بعد دوباره کاشت نخ برای بزرگ کردن باسن رو تکرار کنید.

  12. بعد از انجام لیفت باسن با نخ نیاز به استراحت هست؟ بعدش میشه باشگاه رفت؟ درکل میخوام مراقبت های بعد از انجام امبدینگ برای فرم دهی به باسن رو بدونم.

  13. سلام مرسی از مطلب خوبتون درمورد لیفت باسن با نخ.
    من یسوال داشتم در این مورد… چند جلسه برای بزرگ شدن باسن با کاشت نخ لازمه؟

    1. درود. تعداد جلسات لازم برای افزایش سایز باسن با نخ بستگی به شریط بدنی شما و سایز موردنظرتون داره. بطور کلی باید بیاید حضورا دکتر معاینه تون کنن و بهتون بگن. میتونید برای گرفتن نوبت معاینه و مشاوره حضوری با شماره های مطب در تماس باشید.

    1. درود. ماندگاری لیفت باسن با کاشت نخ بستگی به نگهداری خودتون داره ولی عموما تا زمانی که افزایش وزن نداشته باشید یا باردار نشید وضعیت ثابت میمونه.

  14. سلام شما گفتین که ورزش به تسریع روندش کمک میکنه و مثلا اگر من به سایز دلخاهم برسم و ورزش رو که چند ساله کار میکنم بزارم کنار سایزش کوچیکتر نمیشه یا تاثیر این جدا از ورزشه چون عضله ای که با ورزش بسازیم اگه ورزشو بذاریم کنار عضله کوچیک میشه

    1. با سلام.
      شرایط شما باید توسط پزشک بررسی گردد. لطفا از طریق واتس اپ یا شماره تماس با مطب در تماس باشید تا مورد توسط کارشناسان برررسی شود.

  15. سلام دوتا سوال داشتم
    1= ایا میشه لیفت باسن و حجم باسن رو همزمان انجام داد؟

    2= ایا مشکل هیپ دیپ رو با این روش میشه حل کرد یا تاثیری نداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا