کوچک کردن سینه با طب سوزنی: بررسی مزایا و هزینه ها

4.6/5 - (24 امتیاز)

اندازه سینه‌ها نقش مهمی در تناسب‌اندام خانم‌ها دارد و کسانی که سینه‌هایشان بیش از حد بزرگ یا کوچک است، ممکن است به خاطر این موضوع نتوانند تناسب‌اندامشان را حفظ کرده و لباس‌هایی که دوست دارند را بپوشند. روش‌های مختلفی مانند كوچك كردن سينه با قهوه برای کاهش اندازه سینه‌ها وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از طب سوزنی برای لیفت و سفت کردن سینه است.

در این روش فرد می‌تواند سینه‌هایش را بدون اینکه یا عوارض شدید جراحی و … مواجه شود کوچک کرده و به تناسب‌اندام برسد. اگر از روش‌هایی مانند کوچک کردن سینه با قهوه و گیاهان دارویی یا ورزش و… نتیجه نگرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این بار طب سوزنی برای لیفت سینه را انتخاب کنید. در این مطلب سوزنیران درباره کوچک کردن سینه با طب سوزنی و مزایا و معایب آن نکاتی که باید بدانید را ارائه کرده‌ایم.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی یک واژه ناشناخته نیست، زیرا قدمتی 2000 ساله دارد؛ ولی شناخت اهمیت و اثرگذاری آن به تازگی توجه بسیاری از پزشکان و محققان را به خود جلب کرده است. بر اساس نظریه طب سوزنی بدن انسان دارای کانال‌های انرژی است که به آن‌ها «مردین» گفته می‌شود.

هر یک از این کانال‌ها مربوط به یک عضو بدن است و تحریک آن‌ها توسط سوزن‌های ریز موجب گسترش انرژی در بدن می‌شود. نقاط طب سوزنی توسط متخصصین طب سوزنی مشخص می‌شوند و با ورود سوزن به آن‌ها، جریان انرژی در بدن متعادل خواهد شد.

تعادل انرژی باعث آزادسازی مُسکن طبیعی بدن به نام اندورفین می‌شود و به تسکین درد کمک می‌کند. علاوه بر تسکین درد و بهبود بیماری‌ها، طب سوزنی فرایند چربی سوزی را نیز سریع‌تر می‌کند و برای لاغری‌های موضعی یک پیشنهاد جذاب است.

كوچك كردن سينه با طب سوزني

این روزها داروهای شیمیایی و جراحی‌های بزرگ دیگر طرفداری ندارند و مردم از عوارض مواد شیمیایی و جراحی گریزان هستند و به روش‌های طبیعی و بدون عارضه روی آورده‌اند. در گذشته‌ای نه چندان دور اگر سخن از کوچک کردن سینه به میان می‌آمد تنها روش پیشنهادی جراحی بود که درد آن تا سال‌ها در خاطر افراد باقی می‌ماند و علاوه بر آن دیده شدن خط برش روی بدن نیز جالب نبود. خوشبختانه تحقیقات یک روش جدید برای چربی سوزی و کوچک کردن سینه ارائه داده است و آن کوچک کردن سینه با طب سوزنی است.

کوچک کردن سینه با طب سوزنی

نحوه کوچک کردن سینه با طب سوزنی

افراد مختلف ممکن است درباره مراحل کاهش سایز سینه یا لاغری با طب سوزنی و نحوه انجام این روش درمانی سوالات متعددی در ذهنشان داشته باشند. برای اینکه از طب سوزنی برای کوچک کردن سینه‌هایتان و تحریک نقاط خاصی از بدن کمک بگیرید، باید بدانید که پزشک متخصص در این روش از سوزن‌ها برای کنترل هورمون‌ها اشتها و متابولیسم استفاده می‌کند.

یعنی با استفاده از سوزن‌هایی که در نواحی خاصی از سینه فرو می‌رود، هورمون‌هایی که در بدن ترشح می‌شود متعادل خواهد شد و متابولیسم‌تان تنظیم خواهد شد. در نتیجه، پس از چند جلسه درمانی، شاهد کوچک شدن سینه‌هایتان و تغییر اندازه آن‌ها خواهید بود.

عوارض کوچک کردن سینه با طب سوزنی

با وجود اینکه طب سوزنی به عنوان یک روش درمانی کم عارضه شناخته می‌شود، اما استفاده از این روش نیز می‌تواند عوارض خاصی به همراه داشته باشد. از جمله این معایب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درد یا ناراحتی در محل سوزن‌ها به صورت خفیف
  • خونریزی یا کبودی در محل سوزن‌ها
  • عفونت به دلیل عدم رعایت بهداشت در حین طب سوزنی
  • واکنش آلرژیک به سوزن‌ها یا مواد ضدعفونی کننده
  • افت ناگهانی فشار خون در افراد مبتلا به مشکلات قلبی عروقی
  • آسیب به عصب در صورت عدم مهارت متخصص طب سوزنی

نحوه کاهش خطر عوارض جانبی طب سوزنی در سینه

برای کاهش عوارض احتمالی این روش باید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • مراجعه متخصص طب سوزنی معتبر و باتجربه
  • ارائه سابقه پزشکی به متخصص طب سوزنی قبل از انجام کار
  • اجتناب از مصرف داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAIDs) مانند ایبوپروفن یا ناپروکسن
  • اجتناب از انجام فعالیت‌های شدید بعد طب سوزنی

کوچک کردن سینه

ماندگاری کوچک کردن سینه با طب سوزنی

میزان ماندگاری بزرگ کردن سینه با طب سوزنی یا استفاده از طب سوزنی برای کوچک کردن سینه‌ها برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است.

برای  افراد با سینه‌های بزرگ ممکن است اثر طب سوزنی موقتی باشد.  اما، در افرادی که سنشان پایین‌تر است و جوان‌تر هستند، استفاده از  سوزنی ماندگاری بیشتری دارد و افراد سالم می‌توانند شاهد ماندگاری بیشتر نتایج به سوزنی باشند.

از دیگر موارد موثر در میزان ماندگاری کوچک کردن سینه‌ها با طب سوزنی می‌توان به تعداد جلسات مراجعه و رعایت رژیم غذایی ورزش منظم متقاضی اشاره کرد؛ اما به طور کلی، اثر طب سوزنی برای کوچک کردن سینه‌ها حدود 6 ماه تا یکسال ماندگاری دارد.

چه افرادی می‌توانند طب سوزنی برای کوچک کردن سینه را امتحان کنند؟

اگر از مصرف گياهان دارويي براي كوچك كردن سينه و سایر روش‌ها نتیجه‌ای نگرفته‌اید می‌توانید از طب سوزنی برای تغییر اندازه سینه‌هایتان کمک بگیرید. در ادامه شرایط آقایان و خانم‌هایی که می‌توانند از این روش استفاده کنند را ارائه کرده‌ایم.

کاندیداهای مناسب طب سوزنی در بین خانم‌ها

  • افرادی که از بزرگی سینه‌های خود ناراضی هستند.
  • کسانی که به دنبال روشی غیر تهاجمی برای کوچک کردن سینه‌ها هستند.
  • افرادی که از عوارض جانبی یا خطرات جراحی می‌ترسند.
  • کسانی که به دلیل شرایط پزشکی خاص، نمی‌توانند جراحی شوند.
  • خانم‌هایی که در دوران شیردهی نیستند.

کاندیداهای مناسب طب سوزنی در بین آقایان

  • افرادی که به ژنیکوماستی (بزرگی سینه در مردان) مبتلا هستند.
  • کسانی که به دنبال روشی غیر تهاجمی برای کوچک کردن سینه‌ها هستند.
  • افرادی که از عوارض جانبی و خطرات جراحی می‌ترسند.
  • مردانی که به دلیل شرایط پزشکی خاص می‌توانند از جراحی استفاده کنند.

مزایای کوچک کردن سینه با طب سوزنی

  • طب سوزنی برای کوچک کردن سینه تقریباً هیچ عوارضی ندارد و دوران نقاهت شما بسیار زود به پایان می‌رسد.
  • در این روش برخلاف جراحی، اثری از جای برش یا زخم روی بدن شما باقی نمی‌ماند.
  • هزینه طب سوزنی برای کوچک کردن سینه در مقایسه با روش‌های دیگر بسیار کم است.
  • در طب سوزنی هورمون‌های جنسی شما متعادل می‌شوند و انرژی به طور کامل در بدن شما به جریان درمی‌آید.
  • کوچک کردن سینه با طب سوزنی برای مردان نیز ممکن است و هیچ‌کدام از عوارض جراحی را در پی نخواهد داشت.
مزایای طب سوزنی برای کوچک کردن سینه
مزایای طب سوزنی برای کوچک کردن سینه

آیا کوچک کردن سینه با طب سوزنی درد دارد؟

ورود سوزن به بدن کمی دردناک است، اما سوزن‌های طب سوزنی بسیار ظریف هستند و درد آن‌ها قابل قیاس با سوزن‌های تزریق نیست و بسیار کمتر است. برخی افراد ممکن است بعد از طب سوزنی در نقاط ورودی سوزن کمی کبودی داشته باشند که این کبودی از عوارض طب سوزنی و امبدینگ است و بعد از چند روز به‌خودی خود از بین می‌رود.

هزینه کوچک کردن سینه با طب سوزنی

اگر یک حساب و کتاب مختصر داشته باشیم طب سوزنی در مقایسه با روش‌های جراحی علاوه بر مزایای دیگر از لحاظ هزینه نیز بسیار با صرفه‌تر است. در روش‌های جراحی هزینه‌های مربوط به اتاق عمل، لوازم جراحی و پزشکی، اتاق عمل، حق الزحمه متخصص جراحی، بی‌هوشی و عوامل دیگر روی هم مبلغ قابل توجهی می‌شود؛ در صورتی که طب سوزنی یک روش کاملاً سرپایی است و در کلینیک و مطب قابل انجام است نیاز به بستری، بیمارستان، متخصص بیهوشی و مواردی این‌چنین ندارد؛ لذا هزینه به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

هزینه کوچک کردن سینه با طب سوزنی

جمع‌بندی

داشتن برنامه غذایی مناسب و ورزش کردن می‌تواند به آقایان و خانم‌ها برای رسیدن به تناسب‌اندام تا حد قابل توجهی کمک کند؛ اما کسانی که می‌خواهند بافت سینه‌هایشان را تغییر دهند، به دلیل بی‌حرکت بودن این بخش نمی‌توانند از این روش‌ها نتیجه مناسبی بگیرند. به عنوان مثال کوچک کردن سینه مردان با داروی گیاهی نمی‌تواند تاثیر چندانی در ابعاد این ناحیه از بدن این افراد داشته باشد.

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از آن برای کوچک کردن سینه در خانم‌ها و آقایان کمک بگیرید، استفاده از طب سوزنی است. در این مطلب مزایا و معایب و نحوه انجام این عمل زیبایی را به طور کلی ارائه کرده‌ایم. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در این باره دارید با تیم متخصصی سوزنیران در ارتباط باشید.

سؤالات متداول:

  • آیا کوچک کردن سینه با طب سوزنی درد دارد؟

استفاده از طب سوزنی برای کاهش سایز سینه های بانوان و آقایان بدون درد است. درواقع سوزن های نازک طب سوزنی برای برخی از مراجعان آرامش بخش توصیف شده است!

  • کاهش سایز سینه با طب سوزنی عوارض دارد؟

خیر. استفاده از طب سوزنی یکی از بهترین روش های کوچک کردن سینه بدون عمل جراحی است و کاملا بدون عوارض میباشد.

12 دیدگاه

  1. سلام مرسی از مطلب خوبتون. ببخشید دقیقا چقدر طول میکشه تا سینه هامون با طب سوزنی و امبدینگ کوچیکتر و لیفت بشن؟

    1. درود. تغییرات و کاهش سایز سینه با کاشت نخ از 2 ماه بعد از انجام امبدینگ قابل مشاهده هستن و تا 6 ماه بعد هم ادامه دارند.

  2. سلام. واقعا با انجام 1 جلسه امبدینگ چقدر سایز سینه کوچک تر میشه؟ اصلا تاثیر داره 1 جلسه؟

    1. درود. با توجه به شرایط بدنی شما ممکنه متفاوت باشه میزان جوابدهی کوچک کردن سینه با امبدینگ اما بطور کلی میتونیم بگیم که بعد از 1 جلسه کاشت نخ، سینه هاتون 1-3 سایز کاهش سایز خواهند داشت.

      1. سلام. روزتون به خیر.
        کوچک کردن سینه با طب سوزنی بستگی به عواملی هم‌چون فرم بدن مراجع دارد. برای تعیین تعداد جلسات بهتر است به صورت تلفنی با ما تماس بگیرید یا مراجعه کنید.

  3. مرسی از مقاله خوبتون . من یه سوال ذاشتم
    سینه من خیلی افتادگی داره میحواستم بدونم امبدینگ سینه میتونه لیفت کنه ممه هام رو یا نه؟

    1. درود. باید بطور حضوری توسط پزشک معاینه بشید تا بتونن تشخیص بدن لیفت سینه با نخ برای شما جوابگو هست یا نه.

  4. سلام وقت بخیر مرسی از روش كوچك كردن سينه زنان با طب سنتی که کامل توضیح دادید. فقط اینکه الان این طب سوزنی هم تاییدیه ای چیزی داره یا نه؟ روش مطمئنی هست برای کوچک کردن سینه؟

    1. درود. کوچک کردن سینه با طب سوزنی و امبدینگ میتونه انجام بگیره. طبق وضعیت شما و فرم سینه در جلسه مشاوره توسط پزشک متخصص بهترین روش برای شما انتخاب میشه و این روش یک روش قدیمی و دارای تاییدیه هست. در تمام دنیا در حال انجام هست و میتونید اطلاعات معتبر مرتبط بهش رو در سطح وب به زبان انگلیسی پیداکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا