بهترین دکتر طب سوزنی و امبدینگ تهران

بهترین مرکز طب سوزنی در تهران کجاست ؟

4.3/5 - (45 امتیاز)

طب سوزنی مانند دیگر روش‌های درمانی، به‌طور مستقیم روی سلامت اشخاص تاثیر دارد. به همین دلیل باید تحت نظر پزشکی متخصص و با تجربه انجام شود. اما برای انتخاب بهترین پزشک طب سوزنی، چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیریم؟

در پاسخ به این سوال شما، باید بگوییم که انتخاب بهترین پزشک طب سوزنی و همچنین بهترین مرکز برای انجام این روش درمانی بستگی به تجربه‌‌ی بالای پزشک متخصص در این زمینه است. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین پزشک طب سوزنی در تهران، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. به‌علاوه در این نوشته مراکز طب سوزنی مورد تایید وزارت بهداشت را به شما معرفی می‌کنیم.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی با داشتن سابقه طولانی مدت از قرن‌ها پیش به‌عنوان یکی از بهترین درمان‌های مکمل شناخته شده و مورد تایید سازمان وزارت بهداشت نیز قرار گرفته است. طب سوزنی بر اساس یک اصل در فرهنگ طب سنتی در چین شکل گرفته است که منبع سلامت بدن را انرژی «چی» می‌نامد. طبق این اصل، گرفتگی چاکراه‌های عبور انرژی در بدن باعث بروز بیماری‌ها می‌شود. طب سوزنی با تحریک این چاکراه‌ها، گردش انرژی را در بدن بهینه و به رفع بیماری‌ها کمک می‌کند. برای انجام طب سوزنی از سوزن‌هایی بسیار باریک و ظریف استفاده می‌شود که باعث تحریک مویرگ‌های آن ناحیه از پوست می‌شود که قرار است تحت درمان قرار گیرد.

با طب سوزنی چه بیماری‌هایی را می‌توان درمان کرد؟

طب سوزنی به‌عنوان یک روش درمانی بی‌خطر برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با طب سوزنی چه بیماری‌هایی را می‌توان درمان کرد ؟

در ادامه این بخش به تعدادی از بیماری‌هایی که با طب سوزنی می‌توان درمان کرد اشاره کرده‌ایم.

  • لک، کک و مک و جوش پوستی
  • سیاهی دور چشم
  • تمایل به استعمال دخانیات هم‌چون سیگار
  • ویار بارداری
  • سر درد مزمن
  • گردن درد و زانو درد
  • آلرژی و حساسیت
  • بی‌ خوابی‌های مکرر
  • آرتروز و کمر درد
  • فشار خون
  • چین و چروک صورت
  • درد قاعدگی و خونریزی در این دوره
  • اضطراب و افسردگی

در مورد درمان ویار بارداری با طب سوزنی بیشتر بدانید.

مزایای انجام طب سوزنی

طب سوزنی یکی از روش‌های درمانی است اگر انجام آن را به دست یکی از بهترین پزشکان متخصص در این زمینه بسپارید از نتایج بی‌نظیر آن شگفت زده خواهید شد. در ادامه به مزایای انجام طب سوزنی اشاره کرده‌ایم.

  • نکته جالب توجه در مورد طب سوزنی این است که بدون بیهوشی انجام می‌شود.
  • این روش به‌صورت طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی انجام می‌شود.
  • درمان با روش طب سوزنی بسیار سریع انجام می‌شود.
  • هزینه درمان با روش طب سوزنی نسبت به دیگر روش‌های درمانی بسیار کمتر است.
  • این روش‌ جزء درمان‌های غیر تهاجمی به شمار می‌آید.
  • عوارض جانبی خاصی بعد از انجام طب سوزنی در انتظار شما نخواهد بود و این روش بدون درد و خونریزی انجام می‌شود.

به‌خاطر این مزایا است که طب سوزنی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین طب‌های سنتی در جهان شناخته می‌شود.

طب سوزنی به چه صورت انجام می‌شود؟

طب سوزنی معمولاً در جلسات حدودا 20 تا 30 دقیقه‌ای و طی ۱۰ جلسه انجام خواهد شد. با توجه به نظر پزشک متخصص طب سوزنی معمولاً 2 تا 3 جلسه در هفته نیز برای درمان بیماری مناسب است.

انجام این روش درمانی به این صورت است که شما بعد از مراجعه به پزشک طب سوزنی و انجام برخی معاینات اولیه هم‌چون بررسی کیفیت و ریتم نبض مچ دست و نواحی مختلف بدن که دچار درد هستند، آماده شروع درمان با طب سوزنی خواهید شد.

پزشک متخصص طب سوزنی برای انجام درمان شما، سوزن‌های بسیار نازکی را در قسمتی‌هایی که تشخیص می‌دهد وارد می‌کند که نهایتاً در ابتدای انجام این‌کار ممکن است با احساس دردی بسیار خفیف مواجه شوید. معمولاً بین ۵ تا ۲۰ سوزن نیز در هنگام درمان با روش طب سوزنی در نواحی مشخص شده استفاده خواهد شد.

بهترین پزشک طب سوزنی و امبدینگ تهران

در ادامه نیز ممکن است پزشک سوزن‌ها را به آرامی جا‌به‌جا کند یا بچرخاند. در صورت صلاح‌دید پزشک نیز امکان دارد پالس‌های الکتریکی نیز به سوزن‌ها جهت دریافت نتیجه بهتر برای درمان، وارد شود. در این حالت شما باید دراز کشیده باشید و سوزن‌ها به مدت 20 تا 30 دقیقه در نواحی که پزشک آن‌ها را قرار داده است، باقی بمانند. در انتها پزشک سوزن‌ها را به آرامی از بدن شما خارج می‌کند و جالب توجه است که بدانید در این حین نیز شما دردی را احساس نخواهید کرد.

ویژگی‌های بهترین مرکز طب سوزنی چیست ؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز در مطالب بالا گفته شد، طب سوزنی در واقع یک روش درمانی در طب سنتی است و مستقیماً بر سلامت شما تاثیر می‌گذارد. به همین جهت برای انتخاب مرکز طب سوزنی و انجام این روش باید به فاکتورهای مهمی از جمله موارد زیر نیز توجه کنید.

ویژگی‌های بهترین مرکز طب سوزنی
ویژگی‌های بهترین مرکز طب سوزنی

تجهیزات و امکانات مناسب؛ برتری مراکز باکیفیت

طب سوزنی از جمله درمان‌های طبیعی و تقریباً بدون عارضه است، اما برای انجام چنین درمانی نیز اگر از تجهیزات و امکانات مناسب استفاده نشود ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری برای شما به بار آورد. همچنین تجهیزات مرکز طب سوزنی مورد نظر شما باید کاملا استریلیزه و ضدعفونی شده باشند. باید به این نکته توجه شود که استفاده از سوزن‌های یک‌بار مصرف در طول دوره درمان الزامی است. در عین حال اگر از روش امبدینگ استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که نخ‌های کاشت بایستی با کیفیت باشند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

در مرکز سوزنیران، علاوه‌بر طب سوزنی خدمات امبدینگ هم انجام می‌شود. امبدینگ یا کاشت نخ روشی است که در آن به جای سوزن‌های طب سوزنی از نخ قابل جذب استفاده می‌شود که باعث تاثیر و کاربرد‌های خاص می‌شود. برای آشنایی بیشتر این نوشته را ببینید: امبدینگ چیست؟

کلینیک تخصصی طب سوزنی سوزنیران، با استفاده از بهترین و جدیدترین تجهیزات و امکانات، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طب سوزنی و امبدینگ از صفحه اصلی سایت سوزنیران دیدن فرمایید.

بهره‌مندی از مجوز رسمی؛ ويژگی بهترین دکتر امبدینگ در تهران

طب سوزنی نیز مانند تمام علوم پزشکی دیگر، مستقیماً بر روی بدن انسان تاثیر گذار خواهد بود؛ بنابراین پزشک مورد نظر شما باید مورد تایید وزارت بهداشت و علوم پزشکی باشد. به همین منظور مجوز رسمی پزشک باید در جایی‌که مراجعه کنندگان آن‌را به راحتی ببینند، نصب شود. شایان به ذکر است که دکتر سید جعفر محقق، سرپرست تیم مرکز تخصصی طب سوزنی سوزنیران، دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت و پروانه طبابت هستند.

مراکز طب سوزنی مورد تایید وزارت بهداشت
مراکز طب سوزنی مورد تایید وزارت بهداشت

 

سوزنیران، یکی از بهترین مراکز امبدینگ در تهران

انجام هر نوع روش درمانی نیازمند پزشکی مجرب با تجربه کاری بالا است تا نتیجه عمل، تضمین شده باشد. انجام طب سوزنی نیز باید تحت نظر بهترین پزشک طب سوزنی انجام شود تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

مفتخریم که دکتر سید جعفر محقق، بنیان‌گذار مرکز تخصصی طب سوزنی سوزنیران با بیش حدودا ۱۰ سال سابقه کاری را به شما معرفی کنیم. دکتر محقق از سال ۸۸ تا ۹۰ یک پژوهش گسترده روی مبحث امبدینگ انجام داده و سرانجام در سال ۱۳۹۰ در دانشگاه شهید بهشتی بعد از ارائه‌ی این پژوهش در جمع انجمن طب سوزنی به عنوان مدرس رسمی امبدینگ انجمن طب سوزنی منصوب شده است. همچنین مراجعه کنندگان محترم می‌توانند از طریق دکمه واتس اپ در پایین صفحه با ما ارتباط برقرار کرده و بعد از دریافت نوبت برای مشاوره حضوری و درمان توسط دکتر محقق به مرکز تخصصی طب سوزنی سوزنیران مراجعه کنند.

روش های درمانی متنوع؛ ویژگی مهم مرکز طب سوزنی

طب سوزنی یکی از علوم درمانی پیچیده و گسترده‌ای است که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. مرکز طب سوزنی که شما انتخاب می‌کنید باید تمام روش‌های مکمل درمانی طب سوزنی را نیز ارائه دهد و با توجه به بیماری شما، از آن‌ها استفاده کند. کلینیک تخصصی طب سوزنی سوزنیران در خصوص تمام روش‌های مکمل درمانی طب سوزنی از جمله: موکسا تراپی، امبدینگ، تزریق پی‌آرپی، هیدرودرمی، میکرونیدلینگ، بادکش درمانی، مزوتراپی و خدمات فوق‌العاده و موثری را ارائه می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هرکدام از روش‌های درمانی ذکر شده، می‌توانید نام هر یک از آن‌ها را لمس کنید.

رضایت مراجعه کنندگان؛ معیاری مهم در انتخاب مرکز سوزن درمانی

یکی از روش‌های سمت و سو گرفتن افراد در مسائل زیبایی یا پزشکی، رضایت مراجعه کنندگان یک پزشک و انتقال این رضایت به دیگران است. بیش از ۹۰ درصد مراجعه کنندگان کلینیک تخصصی طب سوزنی سوزنیران، رضایت خود را در انجام فقط یک دوره طب سوزنی اعلام کرده‌اند.

بهرین پزشک طب سوزنی و امبدینگ

شما می‌توانید با مراجعه به بخش کامنت‌های وب‌سایت سوزنیران یا پست‌های اینستاگرام مرکز طب سوزنی سوزنیران، پیام‌ها یا ویدیوهای رضایت مراجعه کنندگان را مانند «سلام، من از مراجعه کنندگان جناب دکتر محقق هستم که فقط طی یک دوره ۴۰ روزه انجام امبدینگ، ۹ کیلوگرم وزن کم کردم.» مشاهده کنید.

چگونه بهترین مرکز طب سوزنی را انتخاب کنیم؟

علاوه بر پرس و جو یا پیگیری نظرات مراجعه کنندگان، باید بررسی فاکتورهای مهمی که در مطالب بالا به شما عزیزان توضیح دادیم را مد نظر قرار دهید. در وهله اول باید به دنبال کلینیکی باشید که مجوز رسمی و قانونی از وزارت بهداشت داشته باشد. پس از آن نیز باید به این نکته توجه کنید که تیم مجرب و خبره‌ای در زمینه طب سوزنی در اختیار شما قرار بگیر تا بتوانند هر عملی که برای به‌دست آمدن بهترین نتیجه در خصوص درمان بیماری شما است را انجام دهند.

چگونه بهترین مرکز طب سوزنی را انتخاب کنیم
چگونه بهترین مرکز طب سوزنی را انتخاب کنیم

سوزنیران؛ بهترین مرکز طب سوزنی تهران

طب سوزنی یکی از بهترین روش‌های موجود برای بسیاری از بیماری‌ها است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای قابل قبول و منطقی به بهترین نتیجه برای درمان بیماری خود برسید. این روش با توجه به این‌که غیر تهاجمی است، عارضه خاصی نیز به همراه نخواهد داشت و با اطمینان خاطر می‌توانید برای انجام آن در کلینیک تخصصی طب سوزنی سوزنیران اقدام کنید. تیم تخصصی سوزنیران به مدیریت دکتر محقق با حدودا ۱۰ سال سابقه و ارائه بسیاری از روش‌های مکمل درمانی طب سوزنی همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است تا بتوانید با بیماری‌هایی که ممکن است با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید، به خوبی مقابله و از آن‌ها رهایی پیدا کنید.

سوالات متدوال:

  • از کجا بفهمیم بهترین مرکز طب سوزنی را انتخاب کرده‌ایم؟

برای اینکه بدانید مرکز مناسبی را برای طب سوزنی پیدا کرده‌اید یا نه، می‌توانید نظرات دیگران را درباره آن مرکز بدانید؛ مراجعه حضوری هم در مراحل بعدی می‌تواند کارگشا باشد.

  • چگونه از بهترین مرکز طب سوزنی تهران نوبت بگیریم؟

برای اینکار می‌توانید به سایت سوزنیران مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02126414399 تماس بگیرید.

2 دیدگاه

  1. سلام خدا قوت
    میشه بفرمایید که طب سوزنی برای درمان صدرصد عدم نعوظ راه کاری دارد؟

    1. عرض ادب. باید توسط پزشک ویزیت بشید و شرایطتون کاملا بررسی بشه معمولا ۱۰ الی ۱۲ جلسه طول میکشه درمان نعوظ با طب سوزنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا