مراکز طب سوزنی مورد تایید وزارت بهداشت را بشناسید

4.2/5 - (6 امتیاز)

همانطور که می‌دانید، مراکز طب سوزنی در حیطه حساسی فعالیت می‌کنند. درمان و فعالیت‌های درمانی، جزو حساس‌ترین زمینه‌های سلامت هستند؛ به همین دلیل، باید در انتخاب مراکز طب سوزنی، دقت زیادی به خرج داد. خوشبختانه، وزارت بهداشت و درمان، ضمن بررسی مراکز مختلف طب سوزنی، اقدام به تأیید آن‌ها می‌کند. بهترین مرکز طب سوزنی، قطعاً در میان مراکز طب سوزنی مورد تأیید وزارت بهداشت خواهد بود.

تخصص و مهارت کادر درمانی، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، محیط مناسب و موارد این‌چنینی، جزو معیارهای تأیید مراکز طب سوزنی هستند. اصولاً این موارد را با پرس‌وجو از افراد مراجعه‌کننده به هر مرکز بررسی می‌کنید. برخی از مراکز، آن‌قدر حرفه‌ای و عالی عمل کرده‌اند که مشهور هستند. در ادامه، ضمن بررسی ویژگی‌های بهترین مرکز طب سوزنی، درمورد ویژگی‌های بهترین پزشک طب سوزنی هم بحث خواهیم کرد.

طب سوزنی چیست؟

شاید تصورات نادرستی درمورد طب سوزنی وجود داشته باشد؛ پس در ابتدا، کمی با این شیوه درمانی آشنا می‌شویم. در طب سوزنی، نقاط طب سوزنی (نقاط خاصی از بدن که گذرگاه‌های انرژی هستند)، تحریک می‌شوند. با این کار، انرژی‌های بدن، متعادل شده، جریان خون به‌درستی برقرار می‌شود و مکانیسم‌های عصبی بهبود می‌یابند.

طب سوزنی بر طیف وسیعی از اختلالات تأثیرگذار است. مهم‌ترین بیماریهایی که با طب سوزنی درمان یا تعدیل می‌شوند، دردهای مزمن (کمردرد، سردرد و مواردی از این‌ قبیل)، چاقی، افسردگی، مشکلات پوستی و مواردی از این‌ دست هستند. تأثیر مثبت طب سوزنی بر بیماری‌ها، در بسیاری از مقالات و پژوهش‌ها تأیید شده است.

طب سوزنی، مبتنی بر قواعد دقیقی است که باعث می‌شود نه‌تنها آسیبی به بدنتان وارد نشود، بلکه دردی هم احساس نکنید. اینجاست که اهمیت مراجعه به یک پزشک حاذق در مراکز طب سوزنی مناسب، اهمیت پیدا می‌کند. از میان شیوه‌های درمانی، طب سوزنی از حساسیت بالایی برخوردار است و به تخصص بالایی نیاز دارد.

قبل از هر چیز، درمورد بیماری‌تان و تأثیرات طب سوزنی بر آن تحقیق کنید. سایت سوزنیران یکی از وب‌سایت‌های فعال در زمینه آگاهی‌بخشی درمورد طب سوزنی است. سپس به بررسی مراکز طب سوزنی بپردازید تا در بهترین مرکز، خدمات درمانی مطلوبتان را دریافت کنید. تجربه دوستان و آشنایان مهم است ولی هیچگاه صرفاً به شنیده‌ها اکتفا نکنید.

طب سوزنی چیست

بهترین مراکز طب سوزنی

امروزه، مراکز طب سوزنی زیادی در ایران فعالیت می‌کنند. مراکز طب سوزنی مورد تأیید وزارت بهداشت، تنها مراکز معتبر طب سوزنی هستند. وزارت بهداشت با بررسی مدارک پزشکان و امکانات هر مرکز، آن‌ها را تأیید می‌کند. معیارهای تشخیص مناسب بودن بک مرکز طب سوزنی، به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • معیارهای مربوط به مرکز طب سوزنی: محیط مناسب، استفاده از سوزن‌های یک بار مصرف، تجهیزات حرفه‌ای و مواردی از این قبیل، به مراکز طب سوزنی اعتبار می‌بخشند. مراقب باشید که قبل از هر چیز، اطمینان یابید که به مراکز طب سوزنی مورد تأیید وزارت بهداشت مراجعه می‌کنید.
  • معیارهای مربوط به کادر درمانی: مهارت پزشک طب سوزنی، از محیط مرکز درمانی هم مهم‌تر است. پزشکان زیادی در دانشگاه‌های معتبر طب سوزنی تحصیل می‌کنند و طی سال‌ها فعالیت، تجربه و مهارت بالایی هم کسب می‌کنند. این مورد را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

بهترین پزشک طب سوزنی

بهترین مرکز طب سوزنی، مرکزی است که بهترین پزشک را داشته باشد. یک متخصص طب سوزنی، باید علم به روزی داشته باشد. درست است که طب سوزنی یک علم قدیمی محسوب می‌شود، ولی دانش مربوط به این شیوه درمانی، مدام در حال پیشرفت است. یک متخصص خوب، علاوه بر تحصیل در دانشگاه‌های معتبر که عمدتاً در چین وجود دارند و کسب تخصص کافی، با سیر رشد علم طب سوزنی هم همراه می‌شود.

از تجربه هم نباید غافل بود. تجربه و مهارت، به اندازه علم و تخصص، مهم هستند. اصولاً پزشک‌های ماهر و مجرب، شناخته‌شده‌تر هستند. مرکز سوزنیران با مدیریت دکتر محقق، جزو حرفه‌ای‌ترین مراکز طب سوزنی در ایران است. در بین مراکز طب سوزنی مورد تأیید وزارت بهداشت، سوزنیران بهترین کادر و محیطی عالی با امکانات بالا را فراهم کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، دریافت خدمات درمانی و آشنایی بیشتر با طب سوزنی، می‌توانید به سایت سوزنیران (irsoozan.ir) مراجعه کنید.

از بین مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، علاوه بر سوزنیران، می‌توان به سریتا، بانوکا و دکتر غیاثی اشاره کرد. با مراجعه به وب‌سایت هر مرکز و بررسی بیشتر، می‌توانید بهترین طب سوزنی و بهترین پزشک را انتخاب کنید. برای اطلاع از تأثیر طب سوزنی بر بیماری مد نظرتان، به وب‌سایت‌های علمی مربوطه (مثل سوزنیران که به آن اشاره شد) سر بزنید.

بهترین مرکز طب سوزنی

سوزنیران: بهترین مرکز طب سوزنی مورد تایید وزارت بهداشت

طب سوزنی، یک علم قدیمی چینی است که با تحریک نقاط خاصی از بدن با سوزن، اقدام به درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها می‌کند. این شیوه درمانی، بسیار تأثیرگذار است ولی در عین حال، حساسیت بالایی هم دارد. به همین دلیل، باید در انتخاب مراکز طب سوزنی و پزشکتان، دقت کنید. مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، انتخاب‌های پیش روی شما خواهند بود.

از میان این مراکز، به چند مورد اشاره کردیم. مرکز سوزنیران که با جستجو در گوگل یا مراجعه به لینک irsoozan.ir قابل دسترسی خواهد بود، یکی از مراکز مورد تأیید و حرفه‌ای در زمینه طب سوزنی است. امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده و اطلاعات موجود درمورد مراکز طب سوزنی، بهترین مرکز را انتخاب کرده و درمان مناسبی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا