تاثیرات طب سوزنی و امبدینگ در زیبایی

4.7/5 - (8 امتیاز)

امروزه به دنبال هرنوع خدمات زیبایی یا درمانی باشید، درباره کاربردهای طب سوزنی و امبدینگ در زیبایی را خواهید شنید زیرا گستره‌ی بیماری‌های قابل درمان با طب سوزنی بسیار وسیع است و کاشت نخ با هدف از بین بردن چین و چروک، رفع افتادگی و جوانسازی پوست متقاضیان زیادی دارد.

شاید تصور کنید که تزریق بوتاکس تنها راه رفع چین و چروک است اما بوتاکس فقط برای از بین بردن چین و چروک‌های فعال است و راه درمان چین و چروک‌های به وجود آمده و دائمی، امبدینگ یا کاشت نخ است. میزان افتادگی پوست بر اساس سبک زندگی، تعذیه، ژنتیک و… متفاوت خواهد بود، اما گریزی نیست و دیر یا زود اتفاق می‌افتد. دراین مقاله قصد داریم شما را با کاربردهای طب سوزنی و امبدینگ در زیبایی پوست آشنا کنیم.

اثرات طب سوزنی و کاشت نخ در زیبایی پوست

طب سوزنی به عنوان یک روش درمانی کهن شناخته شده است. امروزه مطالعات انجام شده در باب طب سوزنی و مزایای آن کاربرد آن را در درمان و زیبایی گسترش داده است. در واقع کاشت نخ را می‌توان الهام گرفته از طب سوزنی به شمار آورد. کاربرد کاشت نخ و طب سوزنی به رفع چین و چروک یا لیفت محدود نمی‌شود و اثرات مختلفی روی پوست دارد.

هرچند راه‌های دیگری برای ایجاد زیبایی در پوست وجود دارند اما روش‌هایی مثل جراحی می‌توانند به شدت عوارض داشته باشند و به سلامتی ذاتی شما آسیب بزنند. برای مثال می‌توانید در این مقاله عوارض لیفت صورت با جراحی را بخوانید.

اگر مشکلات پوستی دارید و دوست دارید به سراغ روش‌های کم‌خطر و طبیعی بروید، با پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله درمان بیماریهای پوستی با طب سنتی را مطالعه نموده و سپس با مراجعه به پزشک متخصص طب سوزنی و دریافت مشاوره می‌توانید درمان‌های موثری را انجام دهید. چند نمونه از موارد استفاده طب سوزنی و کاشت نخ در زیبایی پوست صورت به شرح ذیل است:

از بین بردن جای جوش با طب سوزنی

پوست بدن نیاز به ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان دارد. طب سوزنی یک راه غیرتهاجمی برای از بین بردن جای جوش، جای خراش و آسیب‌های پوستی است. طب سورنی با اثرگذاری بر کانال‌های انرژی، خون رسانی در بافت پوست را بهبود می‌بخشد و باعث تغذیه بهتر پوست می‌شود. اگر فرد در کنار طب سوزنی تغذیه مناسب داشته باشد می‌تواند اطمینان حاصل کند که مواد مورد نیاز پوست تامین خواهد شد.

تحریکات طب سوزنی باعث افزایش کلاژن سازی و ترمیم پوست می‌شود، در نتیجه آثار جوش و خراش از بین خواهد رفت. در مقاله طب سوزنی برای جوش صورت بطور کامل این روش درمانی را برای شما شرح داده‌ایم که اگر به دنبال راهی طبیعی و کم هزینه برای رفع جای جوش، آکنه و اسکارهای صورتتان هستید، مطالعه آن را پیشنهاد می‌کنم.

از بین بردن خط اخم با طب سوزنی

می‌توانیم بگوییم که همه افراد در قسمت پیشانی دارای خطوط و چین و چروک هستند. چروک‌های پیشانی حاصل از اخم کردن یا عادت‌های روزمره است که به صورت خطوط افقی یا عمودی در پیشانی ظاهر می‌شوند. متخصص طب سوزنی با تکیه بر دانش خود نقاطی از پیشانی را برای ورود سوزن انتخاب می‌کند، تا نواحی دارای چروک تحریک شده و کلاژن سازی انجام شود. در جوانسازی پوست با طب سوزنی، کلاژن سازی انجام می‌شود که نتیجه آن رفع افتادگی و پر شدن خطوط پیشانی است.

از بین بردن افتادگی پوست صورت با کاشت نخ

طب سوزنی و کاشت نخ از هم جدا نیستند. همه افراد بعد از 35 سالگی به مرور دچار شلی و افتادگی پوست می‌شوند. می‌توانید از طب سوزنی به منظور پیشگیری از افتادگی و از کاشت نخ برای رفع افتادگی پوست استفاده کنید. این روزها امبدینگ صورت بسیار رایج است، زیرا کاری ساده و بدون عمل جراحی است. همه افراد دوست دارند بدون عمل جراحی حداقل 10 سال جوان‌تر شوند و این همان معجزه لیفت صورت با کاشت نخ است.

در این روش با استفاده از نخ‌های کوچکی که وارد پوست می‌شوند، افتادگی پوست از بین رفته و چهره شاداب و بشاش می‌شود. نخ‌های کاشته شده از جنس نخ بخیه هستند، کاملا سازگار با بدن و پس از مدتی کوتاه جذب خواهند شد. اگر شما نیز می‌خواهید 10 سال جوان‌تر شوید برای کاشت نخ به یک متخصص حاذق و با تجربه مراجعه کنید.

از بین بردن گودی زیر چشم با طب سوزنی

سیاهی و گودی زیر چشم بدلایل مختلفی از جمله کاهش وزن برای افراد بوجود می‌آید. این عارضه در بیشتر بانوان باعث پایین آمدن اعتماد به نفس می‌شود. اما دیگر نگران این مسئله نباشید! طب سوزنی با برقراری تعادل هورمونی، تنظیم انرژی و گسترش آن در سطح بدن یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم است. در مقاله درمان گودی زیر چشم با طب سوزنی درمورد این روش درمانی صحبت کردیم که پیشنهاد می‌کنم آن را از دست ندهید.

از بین بردن گودی زیر چشم با طب سوزنی
انجام طب سوزنی روی نقاط اطراف چشم برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم

از بین بردن خشکی پوست با طب سوزنی

اگر با شروع فصل سرما پوست شما دچار خشکی، خارش، ترک و… می‌شود با انتخاب روش درمانی طب سوزنی در کنار رفع خشکی پوست، می‌توانید از مزایای دیگر طب سوزنی نیز بهره مند شوید. در این روش با افزایش گردش خون، غذارسانی به سلول های پوست بهتر انجام می‌شود در نتیجه سلول های جوان جایگزین سلول‌های پیر و فرسوده می‌شوند، همین امر خشکی پوست را درمان و آبرسانی را بهبود می‌بخشد.

هزینه طب سوزنی برای زیبایی صورت

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم کاربرد‌های طب سوزنی و امبدینگ در زیبایی صورت متفاوت و متنوع هستند و شما می‌توانید برای درمان و بهبود مشکلات متعددی در زیبایی خود، به این دو طب مهم مراجعه کنید. اما هزینه طب سوزنی برای زییایی صورت بر اساس تشخیص پزشک متخصص طب سوزنی و پس از معاینات تعیین می‌شود. پس اگر شما نیز دوست دارید از این هزینه آگاه شوید با مطب دکتر محقق و موسسه سوزنیران تماس بگیرید.

مطالب مرتبط: امبدینگ شکم و پهلو برای لاغری

سخن آخر

سخن آخر این است که همه انسان‌ها زیبایی و جوانی را دوست دارند. حال که به لطف الهی و پیشرفت دانش بشری تحقق این میل و آرزوی انسان در هر سنی ممکن است، اگر خودتان را محروم کنید در حق خود ظلم کرده‌اید. نگران نباشید کاشت نخ و طب سوزنی از روش‌های باستانی چین، کاملا امن و بی خطر هستند. برای اطمینان خاطر از این موضوع می‌توانید مقاله عوارض طب سوزنی صورت را مطالعه کنید.

در نهایت توجه داشته باشید که کاربردهای طب سوزنی و امبدینگ در زیبایی بسیار گسترده است و برای انجام خدمات طب سوزنی و امبدینگ فقط به متخصص طب سوزنی مراجعه و از رفتن به مراکز نامعتبر و افراد غیر متخصص خودداری کنید. دکتر محقق، بهترین دکتر طب سوزنی تهران در مرکز تخصصی طب سوزنی سوزنیران با داشتن کادری مجرب و دلسوز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

2 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر، یه سوال داشتم که برای مشاوره و همچنین درمان ، پزشک معالج آقا هستن انجام میدن یا خانم. ممنون میشم پاسخ من رو بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا