لیفت بینی با نخ: مزایا + هزینه

5/5 - (6 امتیاز)

داشتن بینی زیبا و خوش فرم از فاکتورهای مهم زیبایی صورت محسوب می‌شود و به همین جهت بسیاری از افراد به این موضوع توجه خاصی می‌کنند. در گذشته تنها راه لیفت و فرم دهی بینی، استفاده از عمل‌های جراحی با هزینه و عوارض بالا بود. اما اکنون با شناخته شدن علوم شرقی مانند امبدینگ یا کاشت نخ، توجه مردم به عمل‌های جراحی کمتر و به سمت این روش‌ جدید کشیده شده است. اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، به فرم بینی دلخواه خود برسید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله به توضیح کامل روش لیفت بینی با نخ و مزایای آن پرداخته‌ایم.

لیفت بینی با نخ چیست؟

همانطور که می‌دانید روش‌های زیادی برای لیفت و فرم دهی بینی وجود دارد که از جمله این روش‌ها می‌توان به لیفت بینی با نخ اشاره کرد. از این روش تحت عنوان لیفت بینی با امبدینگ نیز یاد می‌شود. لیفت بینی با نخ یکی از شیوه‌های غیرتهاجمی و طبیعی فرم دهی به بینی است که در آن نیازی به انجام عمل جراحی و بیهوشی و.. نیست. با این روش بوسیله نخ‌های امبدینگ یا کت گوت، بافت بینی به استخوان متصل شده که این عمل باعث لیفت بینی به سمت بالا خواهد شد.

لیفت بینی با نخ چگونه انجام می‌شود؟

در روش فرم دهی بینی با کت گوت، از نخ‌های PDO استفاده می‌شود. نخ‌های کاشت در لیفت بینی، همان نخ‌های جراحی قابل جذب هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جنس و نوع این نخ‌ها، می‌توانید مقاله لیفت و جوان سازی پوست با نخ را مطالعه فرمایید.

در این روش غیرتهاجمی فرم دهی بینی، ابتدا از بی حسی موضعی در سطح بینی استفاده می‌شود. سپس نخ‌های امبدینگ در دیواره‌های بینی به صورت افقی و در پل بینی (تیغه بینی که حفره‌های چپ و راست بینی را از هم جدا می‌کند) به صورت عمودی قرار می‌گیرند. بعد از کاشت این نخ‌ها توسط سوزن‌های نازک کاشت نخ در سطح بینی، التهاباتی بوجود خواهد آمد که باعث تحریک و کلاژن سازی در پوست می‌شود.

کلاژن سازی با کاشت نخ در بینی 2 اثر فوق العاده زیر را در فرم دهی به بینی شما دارد:

  • لیفت و سفت‌تر شدن پوست بینی
  • بالا رفتن اثر نگهدارندگی نخ‌ها

لیفت بینی با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت بینی با نخ یک روش پر طرفدار با بازدهی بسیار عالی است. از روش فرم دهی بینی با امبدینگ حتی در مواردی که شخص از نتیجه جراحی رینوپلاستی (عمل جراحی بینی) خود رضایت کافی ندارد و به دنبال بهبود نتیجه است نیز استفاده می‌شود. اما استفاده یا عدم استفاده از کاشت نخ برای لیفت و فرم دهی بینی را باید پزشک متخصص تشخیص دهد.

مطالب مرتبط: لیفت صورت با طب سوزنی

بطور کلی می‌توان گفت این روش در موارد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در لیست زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • برطرف کردن افتادگی سر بینی
  • برطرف کردن قوز بینی
  • برطرف کردن فرو رفتگی پشت بینی
  • برطرف کردن پره‌های پهن بینی

مزایای لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ روشی جدید و غیر تهاجمی است؛ بنابراین نسبت به عمل‌های جراحی بینی ایمن‌تر است. علاوه براینکه لیفت بینی با کاشت نخ در کمتر از 30 دقیقه انجام می‌پذیرد، پس از انجام آن نیز لازم نیست زمان زیادی را برای بهبودی و نقاهت بعد از عمل صرف کنید. در واقع می‌توانید درست بعد از عمل به کارهای روزانه و قبلی‌تان برگردید!

از مهم‌ترین مزایای لیفت بینی با نخ می‌توان به نتیجه کاملاً طبیعی و پایدار آن اشاره کرد. دوستان و خانواده شما متوجه نخواهند شد که شما عملی روی بینی‌تان انجام داده‌اید، اما به طور قطع تفاوت زیادی را در ظاهر شما خواهند دید.

مطالب مرتبط: پلاسما جت بینی چگونه است؟

در روش لیفت و فرم دهی بینی با نخ برخلاف فیلرها، نخ‌ها پس از کاشت به طرفین حرکت نمی‌کنند و باعث پهن‌تر شدن بینی نمی‌شوند. حتی اگر به آن‌ها فشار وارد کنید، آن‌ها حرکت نمی‌کنند و به نواحی دیگر پخش نمی‌شوند.

درنهایت قابل توجه است که میزان رضایتمندی از عمل لیفت بینی با نخ در حدود 90 تا 95 درصد است که این میزان بیشتر از سایر انواع عمل‌های فرم دهی بینی است.

مزایای لیفت بینی با نخ
برطرف کردن افتادگی سر بینی و قوز بینی توسط کاشت نخ

هزینه لیفت بینی با نخ

با توجه به اینکه لیفت بینی با امبدینگ نیازی به بستری شدن در بیمارستان، هزینه‌های جراحی و بیهوشی و.. ندارد؛ قطعا در مقابل عمل‌های جراحی بینی بسیار مقرون به صرفه‌تر است. اما بطورکلی تخمین هزینه‌های لیفت بینی با نخ بستگی به عوامل زیادی از جمله جنس و تعداد نخ‌های به کار رفته در هر جلسه و.. دارد. برای اطلاع بیشتر از هزینه‌های فرم دهی بینی با امبدینگ می‌توانید با شماره‌های مطب سوزنیران در ارتباط باشید.

کاربردهای دیگر امبدینگ و کاشت نخ

کاشت نخ یا کت گوت یکی از روش‌های اقتباس شده از طب سوزنی است که دوام و بازدهی آن بیشتر از طب سوزنی است. امبدینگ بهترین روش‌ طبیعی و کاربردی برای زیبا سازی اندام یا حتی درمان بیماری‌ها است. از جمله موارد کاربرد آن می‌توان به لیفت سینه با نخ یا فرم دهی باسن با امبدینگ اشاره کرد.

سخن آخر

زیبایی بینی یکی از مسائلی است که امروزه زن و مرد را درگیر کرده ولی اکثر افراد بدلیل هزینه‌های بالای عمل‌های جراحی بینی یا عوارض و دوره نقاهت طولانی آن‌ها، بدنبال راه‌های طبیعی و بدون دردسر برای لیفت و فرم دهی بینی خود هستند. روش توضیح داده شده در این مقاله یکی از روش های فرم دهی و لیفت بینی بطور طبیعی با نرخ بازدهی و رضایت 95 درصدی مراجعان است زیرا درد پس از لیفت با نخ بسیار کم بوده و هزینه آن بسیار کم است.

اگر از حالت بینی خود رضایت کافی نداشته و بدنبال بهترین پزشک برای لیفت و فرم دهی بینی‌تان هستید، پیشنهاد ما به شما انجام لیفت بینی در مرکز تخصصی امبدینگ و طب سوزنی سوزنیران، تحت نظارت دکتر محقق می‌باشد. جهت دریافت وقت معاینه و مشاوره حضوری، با شماره‌های مطب در تماس باشید.

سوال و جواب

ماندگاری لیفت بینی با نخ چقدر هست؟

نخ‌های استفاده شده در این روش طی مدت زمان 6 تا 8 ماه جذب می‌شوند اما اثر آن 8 تا 12 ماه به قوه خود باقی است. بدلیل کلاژن‌های ساخته شده در پوست، ماندگاری نهایی لیفت بینی با نخ 1 و نیم الی 2 سال است. درصورتی که بطور مداوم و سر وقت ترمیم های مربوطه را انجام دهید، پس از مدتی اثر لیفت بینی با کاشت نخ برای شما دائمی خواهد شد.

دوره نقاهت لیفت بینی با نخ چقدره؟

لیفت بینی با نخ یک روش غیرتهاجمی جهت فرم دهی بینی است و به همین دلیل دوره نقاهت خاصی ندارد. درواقع شما پس از انجام لیفت بینی با این روش به سرعت می‌توانید به کارهای روزمره خود بازگردید. اما بهتر است هفته اول مراقبت های بعد از امبدینگ را انجام دهید.

آیا لیفت بینی با نخ عوارض دارد؟

روش‌های طبیعی مانند لیفت بینی با کاشت نخ، اگر بدست پزشک متخصص انجام شود تقریبا هیچگونه عوارضی را برای شما نخواهد داشت. البته این روش نیز عوارض احتمالی مختص به خود را در برخی موارد دارد که میتوانید برای اطلاع از آنها مقاله عوارض احتمالی امبدینگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا