درمان نعوظ با طب سوزنی: تاثیر طب سوزنی در درمان اختلال عملکرد نعوظی چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)

اختلالات جنسی یکی از مشکلات شایع در بین زنان و مردان است اما بسیاری از افراد از مطرح کردن مشکلات جنسی خجالت می‌کشند. متاسفانه بسیاری از زندگی‌های مشترک در اثر عدم بیان اختلالات جنسی زوجین و درمان آن‌ها به جدایی منجر شده است. بسیاری از این مشکلات اگر در زمان مناسب و نزد یک متخصص مطرح می‌شدند قابل درمان بودند. چه بسیارند افرادی که به علت عدم درمان اختلالات جنسی یکی از زوجین دچار طلاق عاطفی شده‌اند. درمان‌های متعددی برای اختلال جنسی زنان و مردان وجود دارد، طب سوزنی نیز یک روش درمانی است که به تازگی بسیاری از افراد به علت سادگی، اثرگذاری و بدون عارضه بودن آن را انتخاب می‌کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با اختلالات جنسی زنان و مردان و راه‌های درمان آن‌ها آشنا کنیم.

اختلال جنسی زنان چیست؟

چرخه تمایل جنسی در زنان چهار مرحله دارد که مشکلات مکرر و مداوم در هریک از این مراحل باعث عدم نارضایتی و اختلال در عملکرد جنسی به شمار می‌آید. عملکرد جنسی تحت تاثیر قسمت‌های مختلف بدن، روابط عاطفی، روحی و سطح هورمون‌ها است. اغلب زنانی که تحت تاثیر فشارهای روحی، روانی و استرس قرار می‌گیرند دچار اختلال جنسی می‌شوند. گاهی مشکلات جنسی با تغییرات هورمونی بعد از تولد نوزاد یا در دوران یائسگی خود را نشان می‌دهد. بیماری‌هایی مانند سرطان، دیابت یا بیماری قلبی و عروقی نیز می‌تواند در بروز اختلال عملکرد جنسی نقش داشته باشند.

برای درمان دیابت با طب سوزنی مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

عوامل موثر در اختلال جنسی زنان

در ادامه به بررسی برخی موارد موثر در ایجاد اختلالات جنسی در بانوان پرداخته ایم:

کاهش هورمون استروژن

بعد از یائسگی میزان هورمون استروژن در بدن کاهش می‌یابد که در این زمان زنان در برقرای روابط جنسی و یک رابطه موفق نیاز به زمان بیشتری دارند. کاهش هورمون استروژن در خشکی واژن و مقاربت دردناک بسیار موثر است.میتوانید برای درمان عوارض یائسگی با طب سوزنی اقدام کنید اما بطور کلی سطح هورمون بدن زنان بعد از زایمان و در دوران شیردهی نیز تغییر می‌کند که می‌تواند منجر به خشکی واژن و کاهش میل جنسی شود.

استرس، فشارهای روحی و روانی

استرس، اضطراب، تنهایی، افسردگی و… بسیاری از موارد اجتماعی و روانشناختی دیگر که به حال خود رها شده و درمان نمی‌شوند در کاهش میل جنسی افراد بسیار موثر است. بهترین روش درمان افسردگی با طب سنتی است که کاملا طبیعی و بدون مصرف داروی شیمیایی به کمک شما می آید.

مشکلات جسمی

برخی از بیماری‌ها می‌توانند منجر به اختلال جنسی و کاهش میل جنسی در زنان و مردان شوند. بیماری‌هایی مانند سرطان، نارسایی کلیه، مولتیپل اسکلروز، بیماری قلبی و مشکلات مثانه از جمله مشکلات جسمی موثر در مشکلات جنسی هستند. برخی داروهای ضد افسردگی، داروهای فشار خون، آنتی هیستامین‌ها و داروهای شیمی درمانی، می توانند میل جنسی و توانایی زنان در رابطه جنسی را کاهش دهند. برای آگاهی بیشتر در خصوص از بین بردن عوارض داروهای شیمیایی پس از شیمی درمانی میتوانید مقاله درمان سرطان با طب سوزنی را مطالعه کنید.

انواع اختلال جنسی زنان

اختلال جنسی در زنان را بر اساس زمان وقوع آن به دو دسته اختلال اولیه و ثانویه تقسیم می‌کنند. اختلال جنسی اولیه از ابتدای آمیزش جنسی وجود داشته و مربوط به قبل از ازدواج است. اختلال جنسی ثانویه در رابطه‌های جنسی اولیه وجود نداشته و بعد از مدتی خود را نشان می‌دهند که در این صورت باید به دنبال علت و درمان آن‌ها بود. اما به طور کلی انواع اختلال جنسی زنان به شرح زیر است:

  • کاهش میل جنسی زنان (سرد مزاجی)
  • تنفر جنسی
  • ترس از رابطه جنسی
  • اختلال واژینیسموس
  • دیسپارونی
  • نرسیدن به ارگاسم
  • افسردگی بعد از آمیزش

اختلال جنسی مردان چیست؟

دربیشتر مواقع مردان شروع کننده روابط جنسی هستند که به آن تمایل جنسی گفته می‌شود. یک تمایل جنسی بر اثر عوامل مختلف و هورمون‌های مردانه شکل می‌گیرد. کاهش هورمون‌های جنسی در بدن، مغز و بیضه‌ها موجب کاهش تمایل جنسی در مردان می‌شود. خوشبختانه راه‌های درمانی بسیاری برای متعادل ساختن سطح هورمون‌ها و افزایش میل جنسی وجود دارد. درمان زود انزالی با طب سوزنی یکی از راه‌های درمانی بدون عارضه در اختلالات جنسی مردان است.

علل اختلال جنسی مردان

عوامل مختلفی در کاهش میل جنسی مردان و اختلال جنسی مردان موثر است. کاهش میزان هورمون مردانه یا همان تستسترون در کاهش میل جنسی بسیار موثر است، اما بیشترین و موثرترین علت اختلال جنسی مردان استرس و فشارهای روانی است. برخی بیماری‌ها مانند چاقی، فشارخون، دیابت، افسردگی و… در کاهش میل جنسی موثر است. به طور کلی علل اختلال جنسی مردان به شرح زیر است:

  • افسردگی یا مصرف داروهای ضد افسردگی
  • مشکلات قلبی- عروقی
  • کاهش هورمون تستسترون
  • اسپاسم عضله یا التهاب پروستات
  • داروهای پروستات
  • سرطان بیضه
  • دیابت و اضافه وزن
علل اختلال جنسی مردان
افسردگی و مصرف داروهای ضد افسردگی یکی از علل اختلال جنسی مردان است

انواع اختلال جنسی مردان

اختلالات جنسی در مردان به شش گروه تقسیم می‌شود. در صورت داشتن هریک از این اختلالات بهتر است مراحل درمان را پیگیری کنید. اگر از درمان‌های دارویی خسته و بیزار هستید، می‌توانید از روش درمان اختلالات جنسی مردان با طب سوزنی کمک بگیرید. طب سوزنی یک روش درمانی بدون عارضه، ساده و با اثرگذاری بالا است. انواع اختلال جنسی مردان به شرح زیر است:

  • اختلالات تمایل
  • اختلالات نعوظ
  • اختلالات انزال
  • اختلالات ساختمانی دستگاه تناسلی
  • اختلال جنسی در اثر افزایش سن
  • ناباروری مردان

تأثیر طب سوزنی در درمان اختلال عملکرد نعوظ

اختلال عملکرد نعوظ یکی از مشکلات جنسی مردان است که می‌تواند برای آنها احساس شرم و اضطراب را به دنبال داشته باشد. درمان این اختلال با استفاده از طب سوزنی به عنوان یکی از روش‌های جایگزین استفاده از داروهای شیمیایی پیشنهاد شده است. زیرا استفاده از طب سوزنی در درمان اختلالات نعوظی بدون عوارض است و هزینه کمی را برای شما در پی خواهد داشت.

درمان اختلالات جنسی با طب سوزنی

درمان‌های دارویی بسیاری برای درمان اختلال جنسی زنان و مردان وجود دارد. گاهی داروهای شیمیایی اثرگذار نبوده یا به محض قطع نمودن دارو دوباره اختلال جنسی در افراد مشاهده می‌شود. طب سوزنی یک روش درمانی موثر برای درمان اختلال جنسی زنان و مردان است. سرچشمه اختلال جنسی استرس و فشارهای روحی روانی است با جلسات طب سوزنی انرژی موجود در کانال‌های انرژی بدن فعال شده و سطح هورمون‌های زنانه و مردانه در بدن تنظیم می‌شود. همانطور که قبلا هم اشاره شد، درمان اختلال جنسی با طب سوزنی یک روش بدون عارضه و با هزینه کم است و پزشک متخصص طب سوزنی با بررسی شرایط بیمار و یافتن علت اختلال جنسی، تعداد جلسات طب سوزنی را برای بیمار مشخص می‌کند. با گذشت چند جلسه از طب سوزنی شاهد بهبود روابط جنسی خود خواهید بود.

سخن آخر

اختلالات جنسی را باید جدی گرفت و برای درمان آنها اقدام کرد. کیفیت روابط جنسی در زندگی زناشویی بسیار مهم است، از طرفی اختلالات جنسی در زنان یا مردان به شدت در کاهش اعتماد به نفس آنان موثر است. فرقی نمی‌کند که شما یک خانم هستید یا آقا؛ اگر دچار هریک از انواع اختلال جنسی هستید خجالت را کنار بگذارید و برای درمان اقدام کنید. اگر درمان اختلال جنسی با طب سوزنی را انتخاب کرده اید، به بهترین پزشک طب سوزنی ایران مراجعه کنید. متخصصان طب سوزنی مرکز سوزنیران با بررسی شرایط شما آمادگی ارائه خدمات مشاوره و درمان را دارند. برای ارتباط با مرکز تخصصی طب سوزنی سوزنیران با شماره تلفن‌های مطب تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا